Opvallend goedkoop voor een 5-serie? Althans, ik vind het niet duur. Op Internet zijn ze bijna alleen maar veel duurder te vinden. Niet bomvol opties ofzo en ruim twee ton gereden is niet weinig, maar toch...
Ik denk dat er iets mis is met die advertentie.. Ik geloof er weinig van.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Mja, de grap is dus dat een kennis van me dat ding al in het echt heeft zien staan, bij een particulier voor de deur. En daar is de vraagprijs nog lager dan op MP. Ik zou 'm bijna gaan proefrijden om 'm vervolgens door te verhandelen...
Mikkie schreef:Opvallend goedkoop voor een 5-serie? Althans, ik vind het niet duur..
Die prijs is zeker niet verkeerd, maar ook niet bizar goedkoop door gelijk aan oplichting te denken.
Is een van de eerste E60's, 520i, geen opties en ruim 2 ton....
Wel vraag ik me af waarom je in zes jaar maar 150k met een 330d rijdt. Die is in verhouding dan echt veel te duur... Import in 2007 dus die NAP zegt niet heel veel, al kan het kloppen doordat diesel in Duitsland geen issues heeft met rendabel zijn (er zit immers geen 'boete' op zoals in NL). Boekjes zou je moeten zien.