M3 CSL!
Re: M3 CSL!
Een CSL past niet door de schoorsteen.. dus denk het niet.. 

Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Als je dan toch een upgrade wil.....neem dan deze in overweging: http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/ ... cer-m3-csl 
Dan is er geen discussie meer of ie nu echt veel sneller is of niet
Vrees alleen dat je met deze auto ook niet echt soepel door de stad kunt rijden
OK, doe die dan maar ....voor erbij

Dan is er geen discussie meer of ie nu echt veel sneller is of niet

Vrees alleen dat je met deze auto ook niet echt soepel door de stad kunt rijden

OK, doe die dan maar ....voor erbij

Laatst gewijzigd door willem-57 op 08 okt 2010, 07:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hebben wij het toevallig over dezelfde csl? Zoveel witte csl's in die hoek van holland zijn er nietFishingparts schreef:Laatse keer in een witte csl gereden s`nachts ( van een vriend van mijn zoon 20 jaar) richting hoek van holland loopt gewoon door tot 250 k/h zonder pardon!! heel wat anders als mijn eigen E46 M3 maar ben natuurlijk tevreden maar dit "monster"
is toch wel een droom hoor.

Toevallig die omgebouwde m3 naar csl?
En toen je er in reed, zat er toen nog het conjac interieur in, of het csl interieur?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Kunnen we de M3 gewoon niet 200 kg 'uitkleden'??
Heb je ongeveer hetzelfde voor veel minder geld...

Heb je ongeveer hetzelfde voor veel minder geld...

Een brommer is ook ongeveer hetzelfde als een motor, die heeft ook 2 wielen 

- Fishingparts
Weet het echt niet maar denk dat dit echt is hoor! want heeft een carbon dak, CSL interieur incl deurkaarten van carbon en ook de board map van een CSL is aanwezig en ook de bodemplaat van karton ligt erin M track werkt ook dus denk niet dat iemand er zoveel voor over heeft? maar als hij de volgende keer bij mijn zoon op visite is zal ik eens vragen. Maar deze koets is in mijn ogen een echte topper!
Was het dashboard oranje of zwart?
En de csl waar ik t over heb is niet van echt te onderscheiden
Kwam de eigenaar uit rotterdam? Remi?
En de csl waar ik t over heb is niet van echt te onderscheiden

Geldt dat voor een "normale" M3 niet ook? Ik haal de mijne "in principe" niet uit de garage voor een ritje van minder dan 10km en ik laat hem ook thuis als ik hem op een publieke parkeerplaats/garage moet zettenVesunis schreef:Naar mijn mening, is een CSL alleen geschikt voor mensen die hem 'erbij' kunnen hebben..

De CSL is maar in 2 kleuren geleverd, te weten grijs en zwart. Een witte zal dus niet origineel zijn. Toch?Fishingparts schreef:Weet het echt niet maar denk dat dit echt is hoor!
Klopt. daarom zeg ik dus; is het niet dezelfde...zo heel veel witte csl's rijden er niet rond 

Ze plakken er vaak een folie over in een andere kleur. Dat ziet er nog behoorlijk netjes uit ook.
Ideaal voor een andere look. Kan er ook weer vanaf en dan heb je weer je originele kleur zwart of zilver.
Heb het vaker gezien in Duitsland en Zwitserland.
Ideaal voor een andere look. Kan er ook weer vanaf en dan heb je weer je originele kleur zwart of zilver.
Heb het vaker gezien in Duitsland en Zwitserland.
En het voordeel is dat je lak niet verder aftakeld! Heb mijn vriendin ook blij gemaakt met het folien van haar smart, deze moest ze persee in het wit hebben (| haar en mijn avond kon niet meer stuk 

- Fishingparts
Richell88,Ik denk dat we het over dezelfde hebben want zo heet deze jongeman en komt uit Rotterdam maar het dashboard was gewoon zwart hoor? maar ken jij hem ook, want jij komt zo te zien niet echt uit die buurt toch.
Zoals Jeremy Clarkson zei: "De CSL is precies wat ik ervan verwachtte maar dan 10% beter".
Ik denk dat het de droomauto is van heel veel mensen op het forum hier (incl. mijzelf). Echter zou ik het al gaaf vinden om ooit in een M3 of een M5 (e60) te mogen zitten. ;D
Ik denk dat het de droomauto is van heel veel mensen op het forum hier (incl. mijzelf). Echter zou ik het al gaaf vinden om ooit in een M3 of een M5 (e60) te mogen zitten. ;D
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Als ik je ooit zie op een meeting ofzo kan je wat mij betreft rustig een keer meerijden.
Helemaal geen probleem.
Echter is mijn M3 vanaf 1 november weer geschorst.
Kan ie mooi binnen overwinteren.
Helemaal geen probleem.
Echter is mijn M3 vanaf 1 november weer geschorst.
Kan ie mooi binnen overwinteren.