Wist nog geeneens dat die er orgineel BMW was. Mooi alternatief voor een M-tech bumper
New ride.... E93
Re: New ride.... E93
Gaaf die onderlip! Ziet er meteen een stuk agressiever uit!
Wist nog geeneens dat die er orgineel BMW was. Mooi alternatief voor een M-tech bumper
OMG! wat een ontzettend mooie Cabrio! Die velgen en voorbumper maken de auto compleet!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Weer een stapje verder:
Standaard achterbumper eraf, had even wat afplak tape op de rand van mijn scherm gedaan zodat ik niet perongeluk met de punt van de bumper tegen de lak kon stoten:

Standaard bumper, zonder uitsparing voor twin exhaust:

Originele demper er onder uit:

Nieuwe 335i bumper erop met ruimte voor de uitlaat links en rechts, maandag ochtend krijg ik een rvs uitlaatssysteem eronder:

Standaard achterbumper eraf, had even wat afplak tape op de rand van mijn scherm gedaan zodat ik niet perongeluk met de punt van de bumper tegen de lak kon stoten:

Standaard bumper, zonder uitsparing voor twin exhaust:

Originele demper er onder uit:

Nieuwe 335i bumper erop met ruimte voor de uitlaat links en rechts, maandag ochtend krijg ik een rvs uitlaatssysteem eronder:

-
AlpinaDrachten
Goed bezig
Nu ie verlaagd is staan deze velgen echt belachelijk goed. Waarmee heb je verlaagd als ik vragen mag??
Knappe wagen!
Nu ie verlaagd is staan deze velgen echt belachelijk goed. Waarmee heb je verlaagd als ik vragen mag??
Knappe wagen!
Mooie kar man!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik ben benieuwd, dat gaat vast goed staan!
Vind zo´n 335i achterbumper anders niet verkeerd! 
Heel vet 
Hij is 3 cm verlaagd nu.
Ik vind de M achterbumper niet mooi, daar zit een groot plastic difusor ding in, qua prijs maakt het niks uit en voor heb ik ook geen M bumper, ik vind dit gewoon erg strak staan met zo'n 335i bumper,
Ik vind de M achterbumper niet mooi, daar zit een groot plastic difusor ding in, qua prijs maakt het niks uit en voor heb ik ook geen M bumper, ik vind dit gewoon erg strak staan met zo'n 335i bumper,
Nieuw kontje, nieuwe sound

-
AlpinaDrachten
:-) mooi
nice ass |p
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)

Lekker kontje ja!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi werk!
Nog een close-up van de pijpen?
Nog een close-up van de pijpen?