Thanks mannen.
MindWarp schreef:Gefeli hoor is echt een mooie verschijning en vind het best meevallen voor wat de velgen betreft. Wat is de standaard maat eigenlijk waarmee een E60 word afgeleverd? Ik bedoel, omdat je plannen hebt om kleiner te gaan rijden, is 18" niet wat aan de kleine kant? Je 2e foto is helemaal top met ss Rotterdam op de achtergrond

Hele mooie locatie!
Volgens mij word de E60 geleverd met 16" LM velgen. Dat zijn de Styling 134 velgen oftewel de Trapezium velgen.
Heb inmiddels ook een set styling 138 gekocht voor de winter.
Dan kan ik ook voelen of het waar is dat je met 19"achteruit gaat met comfort.
Goed opgemerkt; dat van de DSS Rotterdam
Kingfisher schreef:Dat klinkt erg goed Ralph! Fijn ook dat je parkeersensoren het nu weer doen, die van mij zitten juist sinds enkele weken bijna voortdurend in storing. :-( Geniet van je navi pro!
Wat een verademing om weg te kunnen rijden zonder een waarschuwingssignaal (geluid + display) dat PDC storing heeft.
Heb je dan storing voor of achter? Je kan horen en ook voelen of de sensoren het doen.
@ FlyingD
Even kijken wat de mogelijkheden zijn van dat AV Sytem
Fransosowitz schreef:Een flinke upgrade heb je gedaan! Maar ik kan prima begrijpen waarom je het gedaan hebt: zo'n geïntegreerde navi is toch wel erg mooi!
Zeker een mooie upgrade geweest. Heel geinig is dat de de "feel" in de Idrive knop ook anders is. Zowiezo een andere Idrive knop (I-drive high). Als je niet verder kan in een menu, dan is de I-drive knop bijna niet meer te draaien. Soort van elektronische rem ofzo.