Denk dat de oude garde van het forum mij nog wel kennen. :?
Sprak Opt1mus nog afgelopen vrijdag avond tijdens de lampionnen optocht hier op het dorp,en ik dacht eigenlijk van ja.....,wordt wel weer eens tijd dat ik meer van me laat horen op het E46 forum.
Eerlijk is eerlijk,heb toen toch een fijne tijd mee gemaakt zowel op het forum als met de bimmer.(die overigens nog steeds bij ons op het dorp rond rijd ;D )
Onder tussen heeft de website de nodige veranderingen onder gaan,en ik zelf natuurlijk ook.
Heb zelf in die 2 jaar ook de nodige dingen mee gemaakt,leuke dingen en minder leuke dingen.
Het is nu bijna alweer 2 jaar geleden sinds mijn vader verongelukte op de vrachtwagen bij hetzelfde bedrijf waar ik nu nog steeds werk.
Maar voor de rest gaat het héél goed met mij en m'n gezinnetje.
We hadden al een dochtertje (nu 2,5 jaar) en we hebben er 5 maanden geleden een tweeling bij gekregen.(jongen/meisje)
Geloof dat Opt1mus dat nog gepost had.(nog bedankt daarvoor)
Tegenwoordig (sinds 1,5 mnd)rij ik in een VW Passat 2.8 V6 30V 4 motion uit 2002.
De kofferbak van de Zafira Opc werdt te klein ;D
En ik was eerlijk gezegd ook alweer klaar met het verbouwen cq stylen van de Opc.
Gaat dan toch weer kriebelen hé
Dus nu weer een nieuw project wat eigenlijk ook alweer bijna klaar is,heb 'm laten restylen,spuiten,emblemen eraf,verlagen,19'' eronder,klapscherm erin met navigatie,dvd,wisselaar noem maar op.
In de auto zelf zit ook alles op en aan is een high-line,interieur is half leer half alcantara leer.
Zo dit was even een korte samenvatting van wat ik de afgelopen 2 jaar uitgespookt heb.
Maar jullie zullen me nu wat vaker gaan zien op het E46 forum,wie weet heb ik nog wel wat ideeen over. :?
Gr Aschwin.