Winterbanden
Re: Winterbanden
Was er al bang voor.
Nou ja, gaan ze in de verkoop.
Bedankt !
Nou ja, gaan ze in de verkoop.
Bedankt !
- Albert..M3
He Willem je eens op deze site kijken
http://www.wheelsonlineautos.nl/
deze heeft vaak wel wat in de aanbieding . Hier heb ik me winter velgen ook weg. en je kunt ook ruilen met je oude velgen.
gr
http://www.wheelsonlineautos.nl/
deze heeft vaak wel wat in de aanbieding . Hier heb ik me winter velgen ook weg. en je kunt ook ruilen met je oude velgen.
gr
Ga ik eens op mijn gemak uitzoeken, duurt nog tijdje voor het winter wordt.
Mijn set staat al bij E46 aangeboden.
Mijn set staat al bij E46 aangeboden.

- Albert..M3
op deze moment heeft hij geen aanbiedingen van winter velgen . bellen kan ook altijd ff
De hoogtemaat 17'' is geen probleem...het zal de ET-waarde zijn die niet goed is 

- Albert..M3
Ja je komt met je remklauwen in de problemen.
Laat ik nou nog een complete set OEM velgen met winterbanden te koop hebben voor de E46 M3 

www. M3 register .nl
- Albert..M3
je bent ook super B46
om het onverwachte de komende winter voor te blijven wil ik een setje winterwielen aanschaffen voor me m3. het liefst 17 inch, maar omdat winterwielen dun bezaait zijn voor een m3 hoor ik mensen die een normaal breedsetje styling 68 monteren( 8,5j achter met een et waarde van 47) nu is mijn vraag wat raden jullie aan kwa maten en wat past er zoal?
Lijkt mij geen probleem, evt met een 20mm spacer per kant ertussen, dan zit je op de standaard M3 waarden.
laat spacers nu niet echt mijn ding zijn! maar gaat het ook passen zonder spacers?? of heeft het teveel invloed op het rijgedrag van de auto?
Wat is er mis met spacers... ?? Je ding of niet Porsche gebruikt ze zowel affabriek als op het circuit, dus zo slecht is het allemaal niet hoor 
't Past prima zonder spacers overigens, 't ziet er alleen echt niet uit, je wielen lijken dan achter veel te ver naar binnen te vallen.

't Past prima zonder spacers overigens, 't ziet er alleen echt niet uit, je wielen lijken dan achter veel te ver naar binnen te vallen.
17 inch onder een m3 ziet er zowiezo niet uit. maar dan kan zou ik eventueel ook goedkoop setje velgen 18 inch 7,5j met een et maat 40 kunnen nemen dan hoeft het niet oem te zijn. of past dat niet?
b46 merk je verschil in rijgedrag zo met die velgen? en dan bedoel ik niet dat ze smaller zijn en dus minder grip hebben op droog wegdek maar gewoon zoals de auto in de bocht ligt enzo.
b46 merk je verschil in rijgedrag zo met die velgen? en dan bedoel ik niet dat ze smaller zijn en dus minder grip hebben op droog wegdek maar gewoon zoals de auto in de bocht ligt enzo.
17" op een M3 ziet niet uit? Ik krijg/kreeg best veel complimenten in de winter
Is ook 17"

- Spoiler: Laat zien