Vandaag 2 proefritten gemaakt met 2 verschillende 330ci's uit 2001 en we hebben een keuze kunnen maken (was achteraf vrij makkelijk overigens).
We zijn hopelijk morgen de gelukkige eigenaren van een 2001 330ci cabrio automaat, hij wordt nu nog rijklaar gemaakt (kleine trilling vanwege iets onbalans, maar wordt opgelost) vanwege de drukte kan het zijn dat het pas maandag is maar dat overleven we ook nog wel, al is het met moeite.
Uiteraard nieuwe APK en 4 weken service garantie. Auto zag er van binnen en van buiten werkelijk als nieuw uit en zo reed hij ook, dus durfde de gok wel aan eigenlijk om de garantie te beperken.
Hiervoor een Saab 9-5 2.0t gehad en daarvoor een e34 525i, dus ik ben redelijk bekend
Het is een Duitse auto en in 2007 naar Nederland gehaald, alle boekjes en historie is bekend en aanwezig, nog geen 4000km laatste beurt gehad bij de dealer dus is ook geen probleem voorlopig.
http://link.marktplaats.nl/373619040
Voor zolang de advertentie er nog staat iig foto's.
En als we hem hebben zal ik even wat foto's maken en een showroom aanmaken, ik ga er verder iig helemaal niks aan doen, hij is mooi zoals hij er staat.