Rubbers achterwiel ophanging vervangen
Rubbers achterwiel ophanging vervangen
Ik ben van plan de rubbers van de achterwiel ophanging te laten vervangen. Ik hoor al een tijdje een raar geluid als ik over drempels rijd, daarbij is de wegligging bij spoorvorming nog steeds niet lekker. Bij de vooras is alles al vervangen, dus daar kan het niet meer aan liggen. Vermoeden is toch dat de achteras te veel beweging heeft.
Wat is de prijs ongeveer om dit te laten doen? Moet de achteras er onder vandaan?
Wat is de prijs ongeveer om dit te laten doen? Moet de achteras er onder vandaan?
Re: Rubbers achterwiel ophanging vervangen
Ik heb ze toen alleen links achter laten vervangen en dat koste 250 euro geloof ik. Ze plannen daar 3 tot 4 man uren voor per kant. Dus ik weet niet of je het maar 1 kant hebt of beide kanten?
Ok, thanks! Geen idee of het beide kanten zijn, maar ik wil ze gewoon allemaal vervangen. Bij de Inspectie I mankeerde er volgens hun niet veel aan, wel iets meer speling dan nieuw maar niet heel schokkend.
Maar als je op internet gaat zoeken, zijn er best veel mensen die er pas achter kwamen nadat de rubbers eruit waren en vervolgens het hele binnenwerk compleet verrot was.
Ik ga eens bellen binnenkort, rond de 500 euro zal ik dan wel uitkomen lijkt me.
Maar als je op internet gaat zoeken, zijn er best veel mensen die er pas achter kwamen nadat de rubbers eruit waren en vervolgens het hele binnenwerk compleet verrot was.
Ik ga eens bellen binnenkort, rond de 500 euro zal ik dan wel uitkomen lijkt me.
Oei voor alle 4 de rubbers zal je waarschijnlijk wat meer kwijt zijn. Zijn 4 aparte delen die ze uit elkaar moeten halen en daar berekenen ze elk apart 3 uur voor geloof ik.
Heb je een klapperend geluid als je bijv over een klinkerweg rijd?
Heb je een klapperend geluid als je bijv over een klinkerweg rijd?
Ja ik hoor duidelijk een raar geluid als ik over hobbels rijdt, soort bonk geluid wat ik vroeger niet hoorde! Geluid komt duidelijk van achteren vandaan.. maar vooral de belabberde wegligging bij slecht wegdek stoort me het meest!
Ik ben al 3x onder m'n auto gekropen of m'n subframe niet uitgescheurd is.. Maar gelukkig is dat het niet!!
Ik ben al 3x onder m'n auto gekropen of m'n subframe niet uitgescheurd is.. Maar gelukkig is dat het niet!!
Ja judaz heeft gelijk het is niet echt een bonk maar een klapperend geluid alsof een fles op een neerstuiterd die in je kofferbak ligt! Zal ff langs de garage gaan, et is trouwens ook apk afkeur (|
Het is moeilijk om geluiden te omschrijven, maar ik denk dat we het allemaal over hetzelfde geluid hebben. Het lijkt inderdaad op een klapperend geluid!
Ik rij binnenkort even langs de garage om het te laten controleren!
Hadden jullie ook een verminderde stabiliteit van de auto? Dat ie niet echt strak meer op de weg lag voor je gevoel bij slecht wegdek?
Ik rij binnenkort even langs de garage om het te laten controleren!
Hadden jullie ook een verminderde stabiliteit van de auto? Dat ie niet echt strak meer op de weg lag voor je gevoel bij slecht wegdek?
Zijn de rubbers van je veerschotels aan de achterkant niet versleten? (Met veerschotels bedoel ik de strutmounts waar je schokdempers aan de bovenkant in bevestigd zitten.) Dit komt namelijk ook wel eens voor en zorgt ook voor een klapperend geluid.
"_______"
Dag Hanse,
Heb je het al na laten kijken?
Heb je het al na laten kijken?
Nee ik ga er morgenavond even naar laten kijken! Even de brug op en alles controleren.
Topmounts aan de achterzijde zou kunnen, al heb ik ze pas nog bekeken met vervangen van de schokbrekers. Het rubber was niet gescheurd en voelde ook nog stug zat aan.
Topmounts aan de achterzijde zou kunnen, al heb ik ze pas nog bekeken met vervangen van de schokbrekers. Het rubber was niet gescheurd en voelde ook nog stug zat aan.