[PROJECT] E36 325i Tracktool. UPDATE 22-9
Re: [PROJECT] E36 325i Circuit klaar maken
maar dus niet echt noodzakelijk voor een race auto?? want kwa prijs en wat je terugkrijgt ervoor zal het vast niet superveel opleveren?
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Precies!verheeske316 schreef:dat is een dynamo koeler. die zorgt ervoor dat er koele lucht bij de dynamo komt
@ E36 racer, nou het koelt allemaal wat beter, maar het zit er standaard bij mij erop dus niets achteraf inbouw. Maar je bent zelf ook een track tool aan het bouwen?
Ik heb al een tracktool gekocht, maar dr zijn wel een paar aanpassingen nodig... motor liep niet stationair (nu wel bijvoorbeeld) verder zijn er een aantal schadetjes, hij moet nog gechipped worden en dr moet een nieuw openlucht filter op met een carbon box eromheen om de hitte weg te houden... en ik zag dit en d8 wat is het nut... ach mischien ooit kom ik zoiets leuks wel ergens tegen voor een klein prijsje dan is het natuurlijk altijd leuk! 

Laatst gewijzigd door Gast op 15 sep 2010, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
For Speed Add Lightness
Altijd vet zo'n project! , ziet er goed uit
Van de winter ook 1 gedaan samen met mn broer...wordt idd druk am ring 

@ E36 Racer: Ik blijf het gewoon zonde geld vinden een openluchtfilter en vooral met zo''n carbonairbox erbij. Een K&N paneel filter met originele air box is goedkoper en veel efficienter (kosten baten).
Maar heb je ook een eigen topic met je fotos van je tracktool?? Lijk me leuk dat ook te zien ;-)
Maar heb je ook een eigen topic met je fotos van je tracktool?? Lijk me leuk dat ook te zien ;-)
Momenteel wordt mijn auto uitgerust met een rolkooi, nieuwe kuipstoelen, 6 punt gordels en een bewerkte kabelboom.
Volgende weel zal ik een update plaatsen.
Volgende weel zal ik een update plaatsen.
ja maar ik heb dr al een openlucht bijzitten en heb geloof ik niet de originele filterbox meer dus dan is het denk makkelijkst gewoon nieuwe te kopen en anders ff kijken voor een originele op de sloop ofzo... en dan gewoon een mooi inleg filtertje kopen inderdaad kijk wel waar ik wat leuks/moois kan vinden...
tevens is dit mijn topic in de showroom: http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/ee ... 13826.html
tevens is dit mijn topic in de showroom: http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/ee ... 13826.html
For Speed Add Lightness
Re: [PROJECT] E36 325i Tracktool. UPDATE 22-9
nounou, dit schiet behoorlijk op zeg! 
Ziet er goed degelijk uit (h)

Ziet er goed degelijk uit (h)
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Ja dank je wel. Maandag moet hij up and running zijn, dan gaan we op het circuit van SPA rijden.
De volgende zaken gaan nu gebeuren:
- Airco wordt opnieuw gevuld, het wordt snik heet in de auto
- Remmen opnieuw ontluchten
- Handrem systeem afstellen
- Brandblusser monteren
Aanschaf in de komende maanden:
- 17" velgen (denk OZ Supertourismo GT, mat zwart 8J)
- Semi Slicks, TOYO R888
- 2de 17" set voor staatbanden (lees: regenbanden)
- AST Sportline II onderstel
- Remsysteem voor ombouwen naar het M3 GT model (onderdelen aanwezig)
- Rubbers vervangen door Powerflex bussen
- Meters: Oliedruk, olie temperatuur en Watertemparatuur
- Stalen remleidingen
- Sperdifferentieel
Dit zijn de dingen die in de komende maanden aanschaft en gemonteerd wordt.....en er zullen nog genoeg aanpassingen nodig zijn.
De volgende zaken gaan nu gebeuren:
- Airco wordt opnieuw gevuld, het wordt snik heet in de auto
- Remmen opnieuw ontluchten
- Handrem systeem afstellen
- Brandblusser monteren
Aanschaf in de komende maanden:
- 17" velgen (denk OZ Supertourismo GT, mat zwart 8J)
- Semi Slicks, TOYO R888
- 2de 17" set voor staatbanden (lees: regenbanden)
- AST Sportline II onderstel
- Remsysteem voor ombouwen naar het M3 GT model (onderdelen aanwezig)
- Rubbers vervangen door Powerflex bussen
- Meters: Oliedruk, olie temperatuur en Watertemparatuur
- Stalen remleidingen
- Sperdifferentieel
Dit zijn de dingen die in de komende maanden aanschaft en gemonteerd wordt.....en er zullen nog genoeg aanpassingen nodig zijn.

tracktool met airco
(of is het ook je daily?)

-- Houdoe wanne --
Tracktool met knipperlichten verheekse
haha
net dat het groot licht eraan bungelt. maar anders.
Ziet er zeer fijn uit binnenin!
Komen er nog andere pedalen in? ivm grip oid?

net dat het groot licht eraan bungelt. maar anders.
Ziet er zeer fijn uit binnenin!
Komen er nog andere pedalen in? ivm grip oid?
ziet er strak uit! heel mooi ook met de aluminium platen op de vloer... alleen het enige wat ik anders gedaan zou hebben is een volledige laskooi (het is toch wel veiliger!) en ik zou fia stoelen gezet hebben (kan je nog is competitie rijden) maaar aan de andere kant ook wel goed van de stoelen dat ze niet fia zijn, word je toch niet te verlijd naar competitie rijden zonder nieuwe stoelen nodig te hebben
... dus kan van 2 kanten gezien worden... verder ziet het er wel uber strak uit! samen keertje zandvoort doen nadat ik me race licentie heb? 

For Speed Add Lightness
Hahaha, ik weet niet of je al een in een "tracktool" gezeten heb maar het wordt bloed heet in die auto. Tevens aangezien wij veel in de zomerdagen gaan rijden (dus erg warm) is het dubbel zo warm in die auto, +/- 60Cverheeske316 schreef:tracktool met airco![]()

Nee wordt niet dagelijks mee gereden.
@Jossiebossie30: Ja er komen ook nog andere pendalen in, maar grip en dergelijke....tja merk je niet veel van (alleen bij nat weer), maar het oog wilt ook wat.

@E36 Racer: Veiliger is een volledige laskooi niet, wel is het zo dat FIA dat wel wilt hebben op het moment dat je competitie gaat rijden, geldt ook voor de stoelen. Stoelen zitten trouwens perfect (voor nu dan).
Als jij je racelicentie heb (ik doe de cursus volgend jaar) gaan wij wel op Zandvoort rijden

27 september (maandag) SPA FRANCORCHAMPS: Dit wordt mijn circuit ontmaagding (4 heats van 25 min)
5 november: ZOLDER: Dit wordt dan met BMW Drivers Club (de hele dag)
tja het enige probleem met die plekken is dat me ouders in buitenland zitten dus ik kom er moeilijk! kom al moeilijk bij cpz ookal woon ik zelf in haarlem!! gewoon omdat ik gvd geen bewijs heb!!Bastiaan E36 schreef: @E36 Racer: Veiliger is een volledige laskooi niet, wel is het zo dat FIA dat wel wilt hebben op het moment dat je competitie gaat rijden, geldt ook voor de stoelen. Stoelen zitten trouwens perfect (voor nu dan).
Als jij je racelicentie heb (ik doe de cursus volgend jaar) gaan wij wel op Zandvoort rijden. Als je je bijvoorbeeld LID maakt bij http://www.bmwdriversclub.nl kan je op de circuits rijden zonder licentie (is goed koper en leuker, VOORAL als beginner als ons.)
27 september (maandag) SPA FRANCORCHAMPS: Dit wordt mijn circuit ontmaagding (4 heats van 25 min)
5 november: ZOLDER: Dit wordt dan met BMW Drivers Club (de hele dag)

For Speed Add Lightness