MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Wat een hok :r
en hij ligt nu bij ondergetekende in de garage. bedankt Fabian.
Meneer heeft overigens een 540 nu voor derbij, golfjes 5 was handel in onderdelen.
En de vaste prijs kon nog naar 370 voor een spik en span uitlaatje.
BMW rulez
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi werk!
Jammer van de booskijkers (h)
Erg gaaf!!!
Interieur lijsten vind ik ook te mooi! std M3 geloof ik? Wat is de benaming? Die zoek ik nog!
Interieur lijsten vind ik ook te mooi! std M3 geloof ik? Wat is de benaming? Die zoek ik nog!
Echt zo mooi die kleur..is zo'n zonde om zon set te kopen (coupe dan) en dan alleen de voorstoelen te gebruiken voor in een sedanFabian79 schreef:Voor de cabriorijders (E46) onder ons :~
klikkerdeklik

Ik weetzelfs nog een individual zimt interieur te staan voor een coupe. Orgineel m3 interieur in super staat, verwarmd, elektrsich met memory, inclusief deurkaarten, achterbank, dashboard en middenarmsteun in het oranje leer..voor iets van € 1.600..

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Is wel netjes gedaan toch?
vind ik niet, sluit totaal niet aan. en sowieso, een voorkant van een nieuwer model er op een ouder model knutselen 
Totale plaatje past gewoon niet meer, de e46 is wat ronder dan de e36, nu heeft ie een wat ronde voorkant een een scherpere achterkant..

Totale plaatje past gewoon niet meer, de e46 is wat ronder dan de e36, nu heeft ie een wat ronde voorkant een een scherpere achterkant..
+ 10, doodzonde van die ooit mooie E36 ;(
hoe die bumper er ook aan hangt x|
hoe die bumper er ook aan hangt x|
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Brrr... dat lijnenspel, die naden! Echt, hoe de verlichting onder de kap zit! 

Voor de mensen die goedkoop een elektrisch interieur willen maken van hun bestaande interieur; marktplaats
Samen met DEZE DIY moet dat helemaal goedkomen.. (wellicht nog flink wat afdingen op die set
)
Samen met DEZE DIY moet dat helemaal goedkomen.. (wellicht nog flink wat afdingen op die set

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |