passen de achterlichten van facelift e46 in de type van 99
passen de achterlichten van facelift e46 in de type van 99
hallo ik hem net een week een e46 328i sedan gekocht en wil er die achter van de face lift erin hebben. die met die witte lijn in het midden in plaats dat de knipperlicht boven aan zit.. deze passen toch ook in mijn e46 bouwjaar 1999?
Re: passen de achterlichten van facelift e46 in de type van 99
er zijn sets beschikbaar die dit kunnen check HL automotive
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
past sowieso, maar dan moet je wel imitaties kopen, en specifiek voor de pre-facelift jaartallen... er zit wel verschil in de originele facelift stekker en de originele pre-facelift stekker namelijk 
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Maar, daar is ook een verloopstekker voor te krijgen 
www. M3 register .nl
klopt, maar als je fatsoenlijk wilt aansluiten heb je ook weer een hele nieuwe schakelmudule van 200 euro nodig (|
Maar dan branden alle lampjes wel OEM-style
Maar dan branden alle lampjes wel OEM-style

Kortom, gewoon naar HL Automotive gaan, word je prima geholpen, komen die van mij ook vandaan
.
Naja, het is wel mooier als ze branden zoals originele facelift units dat doen natuurlijk 

Hoe branden die dan? wat is het verschil tussen imitaties en OEM?

Bij de imitaties branden alle "rode lampjes" bij gewoon rij-licht behalve het gedeelte in de kofferklep en gaat het geheel feller branden als je remt

(En bij imitaties heb je die zwarte afdekkapjes aan de binnenkant van de units niet meer)
origineel brandt alleen het onderste rode gedeelte + het gedeelte in de kofferklep, en is het bovenste gedeelte puur en alleen voor het remmen:

(En bij imitaties heb je die zwarte afdekkapjes aan de binnenkant van de units niet meer)
origineel brandt alleen het onderste rode gedeelte + het gedeelte in de kofferklep, en is het bovenste gedeelte puur en alleen voor het remmen:

-
funracer
orgineel gets my vote
- largeproject
- Contacteer:
Maak mijn geen ruk uit hoe de lichten branden, als ze maar branden ik vind de looks van het achterlicht zelf belangrijker
.
Met de faceliftlampen van HL voor een e46 uit 99 is het onmogelijk om ze OEM te laten branden. Er zit namelijk maar in 1 van de 2 kofferklep lamp gedeelte een fitting. Ik wou dit namelijk ook OEM laten branden:(
Dat is wel jammer ja, maar om nou te zeggen dat ik daar echt wakker van lig... nee. Absoluut nietRobbel schreef:Bij de imitaties branden alle "rode lampjes" bij gewoon rij-licht behalve het gedeelte in de kofferklep en gaat het geheel feller branden als je remt
[afbeelding]
origineel brandt alleen het onderste rode gedeelte + het gedeelte in de kofferklep, en is het bovenste gedeelte puur en alleen voor het remmen
[afbeeldingen]
Nee tuurlijk niet, zijn ook maar van die kleine dingen, maar toch zou ik me er wel enigszins aan irriteren elke keer als ik de klep open doe 
En wat de manier van branden betreft maakt ook geen f*ck uit aangezien je het zelf niet ziet... zou je kunnen zeggen
Maar ik vind het wel een stuk chiquer zoals ze origineel branden moet ik zeggen
En wat de manier van branden betreft maakt ook geen f*ck uit aangezien je het zelf niet ziet... zou je kunnen zeggen
Maar ik vind het wel een stuk chiquer zoals ze origineel branden moet ik zeggen

Nou ik moet eerlijk bekennen dat het me wel meteen stoorde toen ik de klep open deed
. Maar het is voor nu een afweging en ik vind de lichten aan de buitenkant dusdanig veel mooier dat ik de mindere binnenkant op de koop toe neem. Als ik nog eens faceliftunits kan vinden voor een leuke prijs, inclusief de verloopstekker, dan monteer ik die misschien wel. De kappen en alle originele delen heb ik nog, dus ik zou de imitaties dan altijd nog op Marktplaats kunnen zetten en het geheel weer OEM kunnen maken
. Tot die tijd ben ik blij met de look die het heeft en schuif ik af en toe een klein momentje opzij
.
Ik bedoel, m'n Parrot zo knal voor m'n tellerplaten is ook niet OEM, maar wel enorm praktisch, dus tsja. Soms ga je voor bruikbaarheid, soms voor looks, maar een beetje schipperen hoort er dus bij
.
Ik bedoel, m'n Parrot zo knal voor m'n tellerplaten is ook niet OEM, maar wel enorm praktisch, dus tsja. Soms ga je voor bruikbaarheid, soms voor looks, maar een beetje schipperen hoort er dus bij