probleempje uitval motor. kan iemand mij helpen.

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
haantj330ci

probleempje uitval motor. kan iemand mij helpen.

Bericht door haantj330ci » 27 aug 2010, 17:32

hallo iedereen,

ik heb een bmw 330ci automaat en het komt heel regelmatig voor dat als ik een stukje aan het rijden ben ik soms gas wil geven dat de touren teller dan een stuk zakt naar beneden en vervolgens naar boven schiet, en als ik de snelheid verminder naar ong 15 km als ik dan het gas in trap de valt motor ineens uit en gaat het motorlampje geel oranje branden als ik hem vervolgens van het contact af haal en even wacht kan ik hem vaak weer starten en rijd hij weer een aardig eindje, nou is het zo dat hij dat vammidag 2 keer achter een korte tijd heeft gehad, starten gaat ook steeds moeilijker eerst start hij gelijk maar de laaste tijd doet hij er soms 3 of 4 sec langer over,

zou het mischien vocht zijn, kheb een dag voordat het gebeurde wel door wat flinke plassen regeden (regenval 26 aug)

heeft iemand dit ook wel eens eerder mee gemaakt of weet iemand mischien wat dit zou kunnen zijn? ik ben mischien van plan om de auto uit te lezen bij een bmw gerage, maar het zou fijn zijn als iemand hier iets meer van weet.

alvast bedankt, gr

Retraxx

Re: probleempje uitval motor. kan iemand mij helpen.

Bericht door Retraxx » 27 aug 2010, 20:32

Een vriend van mij heeft dit ook wel eens gehad met een ander merk welliswaar.
Hier was het de brandstoffilter die flink vuil was...
Misschien deze eens nakijken?!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”