Nieuwe BMW eigenaar zoekt "hulp"

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Burned

Nieuwe BMW eigenaar zoekt "hulp"

Bericht door Burned » 27 aug 2010, 02:41

heb sinds vandaag een BMW 5.30d touring uit 2000. Mijn eerste BMW en ben onder de indruk ;)

wel is de nav / audio niet echt meer van deze tijd.....misschien in de toekomst vervangen (als dit kan)....
zag trouwens dat er een tv functie opzit (display) maar zie alleen maar "sneeuw" kan iemand mij vertellen hoe dit werkt (is er uberhaupt ontvangst?)

weet iemand of er DVD beschikbaar zijn voor 2010 (navigatie) er zit nu een DVD in uit 2007 (benelux)....

heb de auto partuclier gekocht en er zijn wat kleine puntjes waar nog wat aan moet gebeuren, als iemand suggesties heeft....

- de afdek rollo voor de achterbak mist....iemand een idee waar ik er een kan vinden in de omgeving breda, of internet?
- achterbak bekleding flink beschadigd (zijkantenten) zou deze graag vervangen, zodat het er allemaal weer netjes uitziet
- links voor doet de speaker het niet...is dit een bekend probleem...heb er nog niet naar gekeken...misschien gewoon een kapotte kabel.

ook zit er een klein scheurtje (versleten) in de bestuurders stoel (leer)...iemand ervaring met reparatie, of een goed adres waar je dit kan laten reparen voor een redelijke prijs?

wanneer iemand een goed adres, sugesties heeft....

probeer fotos toe te voegen maar lukt niet.....

Burned

Re: Nieuwe BMW eigenaar zoekt "hulp"

Bericht door Burned » 27 aug 2010, 10:02

dank je voor de uitleg, wist deze internet internet kneus dus niet...ga t proberen, word pas naar het weekend want heb belooft te gaan kamperen :( ...dus ik :amen: voor mooi weer, maar waarschijnlijk zonder succes...

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”