Gewoon weeris gezellig bijéén komen, wat slap ouwehoeren en dan vervolgens de boel nog eens aansterken met een goeie BBQ

De datum is inmiddels vastgesteld op 19 September vanaf 15:30u!
Qua locatie leek het mij wel mooi om een beetje een rustige omgeving aan het water te hebben, en de meeste stemmen kwamen uit op:
Waalbandijk in Dodewaard

Hoop dat er voldoende animo voor is, want mij lijkt het wel lache!

Als er nog vragen zijn, over wat dan ook, dan vraag maar raak in dit topic, of PM me ff

voedsel & de BBQ zelf:
voedsel:
Ik zal zelf wel voor een hoop hamburgers, broodjes, curry en mayo zorgen zodat er sowieso wat te bakken en eten valt voor iedereen. Als iemand nog wat anders wil bakken dan een hamburger (wat natuurlijk wel zo lekker is voor de afwisseling

BBQ:
Het zou fijn zijn als er iemand is die ook een BBQ mee zou nemen aangezien die van ons wat aan de kleine kant is. Dus als je er 1 hebt en die wil/kun je meenemen, laat dat dan maar even weten svp

tijd:
ik stel voor om 15:30 daar bij1 te komen. Dan kunnen we nog een uurtje of 2 slap ouwehoeren, foto's maken, en alles een beetje klaar zetten. Dan steken we dus om half 6 zo ongeveer de barbeque maaris aan

Vergeet voor deze meeting niet een (stel) stoel(en) en evt. een tafeltje mee te nemen! :pimp:
het voorlopige lijstje met geinteresseerden:
Robbel
Cliff
Rene08
Jan.Jasper v Muyden
The_Green_Bullit
GEBO07
Justme
Fabian79 (ovb)
Mantisnl (ovb)
Richel88 (ovb)
Farl (ovb)