bumper vraag
-
peke
bumper vraag
ik zelf heb een bumper te koop van een facelift touring 318 bj 2004,
nu heeft er iemand intresse in deze bumper maar hij bezit een 320 berline van 1999
wie weet of dit past?
alvast bedankt
nu heeft er iemand intresse in deze bumper maar hij bezit een 320 berline van 1999
wie weet of dit past?
alvast bedankt
Re: bumper vraag
Dat past niet. Verschil Touring-Sedan sowieso en volgens mij ook verschil in PFL, en FL tussen touring-touring en sedan-sedan.
-
Mac
Als je met een Berline een Sedan bedoelt, dan gaat de achterbumper niet passen.
(PFL-FL bij touring is trouwens wel hetzelfde
)
(PFL-FL bij touring is trouwens wel hetzelfde
-
Griffendahl
Als het een voorbumper is moet het passen, is het een achterbumper gaat het niet lukken.
-
Mac
We laten hem lekker nog open, wie weet wil iemand anders hier ook nog een vraag over stellen / info toevoegen 
-
Griffendahl
Je moet er wel rekening mee houden dat je dan ook andere zaken moet veranderen, zoals bijvoorbeeld je mistlichten.
- largeproject
- Contacteer:
Griffendahl schreef:Als het een voorbumper is moet het passen, is het een achterbumper gaat het niet lukken.
Alles is passend te maken.
-
Mac
Zou in dat geval een Opel achterbumper op de voorkant plakkenlargeproject schreef: Alles is passend te maken.
Ik zou gewoon een dikke bull bar erop zetten als alles passend te maken is. Soort van mini X3 met ster-allures.
Ik wist niet dat je een FL bumper op een PFL kon zetten? Ik dacht dat de ophangingen anders waren?
Ik wist niet dat je een FL bumper op een PFL kon zetten? Ik dacht dat de ophangingen anders waren?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
-
koertplert
Of op je wasmachine 
Laatst gewijzigd door Gast op 26 aug 2010, 06:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
- largeproject
- Contacteer:
Mario TT schreef:Ik zou gewoon een dikke bull bar erop zetten als alles passend te maken is. Soort van mini X3 met ster-allures.
Een Mtech II bumpers passen toch ook gewoon op de pfl model.
Misschien dat je een geleider nodig he,maar dat hoefde bij mijn auto ook niet.
-
DutchPlayer
Kan iemand bevestigen of een FL achterbumper op een PFL past zonder problemen? Zit zo in Realoem te kijken en de montage onderdeel nummers komen wel overeen.