VERKOCHT...... AJEDE's 330D M Touring Individual.
Re: AJEDE's 330D M Touring Individual Showroom.....
kan natuurlijk makkelijk geen fabriekskleur zijn.. zeker iets als een M5 kan wel is een apart kleurtje hebben 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Robbel schreef:kan natuurlijk makkelijk geen fabriekskleur zijn.. zeker iets als een M5 kan wel is een apart kleurtje hebben
nou je kan hele mooie kleuren krijgen in het individual progamma van een e6* als ik kon kiezen dan werd het echt wel Sepang Bronze of interlagos blue of Indi Red
//.00.-// > /.-////.-///.-
Individual is elke kleur te krijgen, dus waarom zou het niet kunnen... ??
Ik ken ook E46's in Dakar Gelb en Z4's in Interlagos Blau, die stonden niet in de boekjes maar 't kan allemaal.
Ik ken ook E46's in Dakar Gelb en Z4's in Interlagos Blau, die stonden niet in de boekjes maar 't kan allemaal.
Chris schreef:stratus-grey op een m5 e61 touring? deze kleur is nooit op de e6* leverbaar geweest. dan zou het eerder Sepang Bronze zijn
enkel waar ze wel op zijn geleverd is op de e63/e65/e66/e85/e39/e46 en dit vanaf begin 2003t/m2005
ik denk eerder dat het een sterling-grey of gewoon X-type grey is geweest die heeft veel weg van jou kleur als het een beetje donker word buiten
en als het zo is.. dan is het geen fabriek kleur.
Naar mijn weten heb ik niet gezegd dat het een E61 was, of wel??

Was een E39

En we hebben de motorkap open gehad om het te checken en stond dezelfde code....

ja idd dat verbaasd me.. klopt ook wel E46's in Dakar Gelb die staan ook in het oude programma waar je uit kan kiezen.Griffendahl schreef:Individual is elke kleur te krijgen, dus waarom zou het niet kunnen... ??
en voor de z4. Interlagos Blau. die kleur was toch ook pas verkrijgbaar in 2005?
@ajede, je zei dat het een

@ajede, je zei dat het een
5 touring was..
[/quote]
Yep, dat is wat ik zei en wat ik ook gezien heb!
Weet ook dat die eigenlijk niet "bestaan", maar het was er toch echt 1 of ik ben echt aan het aftakelen....

Yep, dat is wat ik zei en wat ik ook gezien heb!
Weet ook dat die eigenlijk niet "bestaan", maar het was er toch echt 1 of ik ben echt aan het aftakelen....

nah zand erover het maakt ook niet uit
het is iig een mooie kleur 

Daar zijn ze toch te veels te mooi voor Chris?Chris schreef:nah zand erover het maakt ook niet uit

Alhoewel ik steeds meer ga geloven dat ik misschien een erg goede imitatie gezien heb, kan het dus echt....
http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/ ... m5-touring

Nee je hebt helemaal gelijk vandaar dat je volgas weg reed bij het stoplichtAJEDE schreef:Bedankt!
maarre.... ik rijden als een malloot? Ik spoor dan misschien soms niet, maar dat is onmogelijk!!
Rij (binnen de bebouwde kom) altijd als een gentleman!![]()

Maakt mij niet uit hoor
dus als je een keer vol gas bij het stoplicht weg knalt, ben je een malloot? en als je dat nooit doet, wat ben je dan? 

(| , zou bmwede nooit doen..
Kom op zeg
..
Kom op zeg

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ow verrek. gauw een
3 als avatar nemen 

dat hard rijden leer je zo af afgelopen maand 4 gele fanmail brieven gehad.. dat is zo zonde geld ik had beter 245,- op straat kunnen leggen (|
maar snel optrekken mag nog wel :>