mike81 schreef:Nice!! inderdaad niet te veel meer aan veranderen
mantisnl schreef:Hele mooie touring zeg! Super kleurtje ook
bjornc schreef:+1 ; zeer fraai exemplaar!
BVe schreef:Heel erg gaaf!
Enige minpuntje in mijn ogen is de antenne op het dak. Haal die eraf, of vervang hem door zo'n vinnetje en hij is helemaal af aan de buitenkant.
Lexie schreef:Wauw! Wat een mooie touring, complimenten.
Waar heb je dit pracht exemplaar gevonden?
Echt superleuk ten 1e dat er zulke leuke reacties komen!! Altijd goed te horen dat andere liefhebbers het ook kunnen waarderen natuurlijk!
Werd ook iets gezegd over de kleur, ja die vind ik helemaal geweldig temeer omdat je die bijna niet ziet. Parelmoer zit erin, waardoor de kleur zeg maar iets veranderd als de zon(licht) erop valt, heel apart. Zelden gezien ook deze kleur, nummer is 440 Stratus Grau Metallic.
Ben 2 jaar terug lang aan het zoeken geweest naar een mooi exemplaar zeg maar. Wilde perse een 330D Automaat met Mtech2. Maar na lang zoeken en div. stukken van oost/west /noord en zuid duitsland doorgekacheld te hebben en div. hondehokken gezien te hebben, had ik de moed eigenlijk al opgegeven.....
Tot ik ging zoeken op 330D zonder M pakket en wat stond er tussen? Eentje met alles erop en eraan. De verkoper (man van 50+) had de auto 2 jaar in bezit en had deze gekocht bij de BMW dealer bij hem op de hoek in Viersen!! Hahahaha, vond deze dus 500 meter over de grens zeg maar bij Venlo.... Auto was serieus in nieuwstaat en hij wilde er graag vanaf omdat er al een nieuwe auto (Touareg V10TDI) was gekocht voor de zaak.
Complete historie er dus ook bij en er was al wat aan vervangen (injectoren en xenon bv.) Kreeg er ook (vaak in Duitsland) een winterset bij en als klap op de vuurpijl een fles champagne en een etentje toen we de auto gingen overschrijven, echt geweldige mensen!
Zaten type 68 17 inch's onder, die heb ik vervangen door de 19 inch 135's in getinte uitvoering dus met Kumho rubber wat een heerlijke band is overigens!!
Verder een H&R setje veren eronder omdat ik die persoonlijk fijner vind dan de Eibach set, een custom made einddemper, dakrailing verwijderd en zwart hoogglans strips ervoor in de plaats opgezet.
Heb de standaard MK3 vervangen door een MK4 module en heb de radiomodule ook al vervangen (linker voor eindtrap was defect) laatst en er ook gelijk CINCH ingangen op laten zetten, want de Audio gaat binnenkort aangepakt worden. Bedoeling is om een kist te maken / plaatsen in het reservewiel compartiment en daar een sub in te plaatsen icm met 5 kanaals versterker.
Had het al gevraagd maar als er iemand is die dat al eens gedaan heeft, zou ik die graag een x spreken!
Verder zoals ook al eerder aangegeven doe ik optisch niet zoveel meer aan de Touring, vind em wel prima zo. Als ik geluk heb binnenkort nog wel

3 spiegels (originele) erop en dan vind ik het wel mooi!