dieselpower schreef:@bertus: radiobediening aan het stuur mis ik niet. Had ik op mijn vorige auto wel, maar gebruikte ik eigenlijk niet zo veel. De cruise control tja....dat weet ik niet of ik die ga missen
Er missen idd wel wat dingen waardoor ik toch wel lang getwijfeld heb of ik em zou kopen. Waaronder dan de cc, xenon en de mogelijkheid om een cd af te spelen. Maar voor de rest is ie helemaal naar mijn wensen. Maar wat vooral de doorslag heeft gegeven is de lage km- stand, ik kan hier 5 jaar in blijven rijden en dan zit ie net boven de 2 ton aan km

.
Multifunctioneel stuur is eventueel achteraf in te bouwen, op je bestaande stuur zelfs.
Xenon (orgineel) is uiteraard ook achteraf in te bouwen, tweedehands vind je units rond de 400-500 euro compleet.
Wat betreft het cd afspelen, ik begrijp dus dat er een casette speler achter je scherm zit.... Er zijn genoeg oplossingen; een CD wisselaar achterin, of een leuke oplossing m.b.v een iPod oid.
Bovendien krijg ik binnenkort waarschijnlijk een gebruikt 16:9 beelscherm binnen met CD speler, misschien dat je daar intresse in hebt.