BMW E46 M3 Occasions
- Albert..M3
Re: E46 M3 Occasions
hele mooie M3 . maar de prijs is toch wel aan de hoge kant.
Ik vind de prijs niet extreem aan de hoge kant. Op de foto's lijkt de auto in erg goede toestand. Goed, hij is uit 2001 en de km-stand van 126.000 is niet echt laag, maar voor de rest heeft hij wel aardig wat opties. De velgen in goede toestand en de banden zijn ook wat waard. Het leer van de stoelen is ook nog in prima staat, ook de wangen zeg maar. Lijkt me een puik exemplaar.
Prijs is idd niet extreem hoog, maar erg jammer dat het een 2001 is.
Daarintegen is de Navi wel al vervangen voor een 16:9 i.c.m een MK4, mooi meegenomen.
Velgen zien er idd ook erg goed uit, net als het leer.
Kilometerstand is voor hun begrip toch wel aan de hoge kant, meestal hebben ze toch minder gelopen als ze bij Leitner/Han/500e staan, jammer.
Wel apart dat het een Nederlandse auto is, daar ze bijna altijd import auto's hebben. Tenminste, ik zie Maaral Alkmaar in de boekjes staan....
Ben benieuwd of het ook een Originele Nederlander is dan, aan de andere kant dan toch jammer dat ze het kenteken niet laten zien.
Als je hier nog wat kleingeld af kunt krijgen, laat even zeggen 24-25k, dan heb je er zeker geen verkeerde auto aan.....
Daarintegen is de Navi wel al vervangen voor een 16:9 i.c.m een MK4, mooi meegenomen.
Velgen zien er idd ook erg goed uit, net als het leer.
Kilometerstand is voor hun begrip toch wel aan de hoge kant, meestal hebben ze toch minder gelopen als ze bij Leitner/Han/500e staan, jammer.
Wel apart dat het een Nederlandse auto is, daar ze bijna altijd import auto's hebben. Tenminste, ik zie Maaral Alkmaar in de boekjes staan....

Ben benieuwd of het ook een Originele Nederlander is dan, aan de andere kant dan toch jammer dat ze het kenteken niet laten zien.
Als je hier nog wat kleingeld af kunt krijgen, laat even zeggen 24-25k, dan heb je er zeker geen verkeerde auto aan.....

www. M3 register .nl
En nog een Low-budget exemplaar;
BMW M3 Coupé
BJ. 4-2001
KM. 195.700
Pluspunten; Lage prijs, Navi, Vol leer, Nieuwe APK, Sinds 2006 in bezit.
Minpunten; (Zeer) hoge km.stand, Geen stoelverwarming, Geen 19", Achterruiten geblindeerd, Rechtsvoor wat lichte schade

€ 15.500,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
BMW M3 Coupé
BJ. 4-2001
KM. 195.700
Pluspunten; Lage prijs, Navi, Vol leer, Nieuwe APK, Sinds 2006 in bezit.
Minpunten; (Zeer) hoge km.stand, Geen stoelverwarming, Geen 19", Achterruiten geblindeerd, Rechtsvoor wat lichte schade

€ 15.500,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
www. M3 register .nl
B46 schreef:Wel apart dat het een Nederlandse auto is, daar ze bijna altijd import auto's hebben. Tenminste, ik zie Maaral Alkmaar in de boekjes staan... Ben benieuwd of het ook een Originele Nederlander is dan, aan de andere kant dan toch jammer dat ze het kenteken niet laten zien.
Laatst gewijzigd door M3M op 06 aug 2010, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 03:58, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zo zie je maar weer dat je goed wakker moet zijn 

Dat is Bertus wel :>
Ik vind die zwarte uit 2001 eigenlijk wel heel erg mooi, als ik zelf geen goeie qp had zou ik deze zeker overwegen
Ik vind die zwarte uit 2001 eigenlijk wel heel erg mooi, als ik zelf geen goeie qp had zou ik deze zeker overwegen

Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 03:58, 5 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
je kan mailen of die 150k een typ foutje is?
maare, heb je ook die zwarte ''csl'' gezien van 17.5k ? met 149k op de klok.. 

//.00.-// > /.-////.-///.-
Een kloppende NAP zit er echt niet meer op hoor
Dat NAP logo is waarschijnlijk op basis van een vorige auto waar de advertentie voor is gebruikt, en dus ook een ander kenteken. Wat dat betreft is dat systeem op Marktplaats zo lek als een zeef.
Simpelweg even met de auto naar een NAP aangesloten autobedrijf geeft genoeg duidelijkheid, mocht de verkoper dit niet willen dan weet je meestal al genoeg....

Dat NAP logo is waarschijnlijk op basis van een vorige auto waar de advertentie voor is gebruikt, en dus ook een ander kenteken. Wat dat betreft is dat systeem op Marktplaats zo lek als een zeef.
Simpelweg even met de auto naar een NAP aangesloten autobedrijf geeft genoeg duidelijkheid, mocht de verkoper dit niet willen dan weet je meestal al genoeg....

www. M3 register .nl
Advertentie is alweer verwijderd.
Jammer dat zulk soort praktijken geen prioriteit hebben bij het gezag in nederland. (|
Ik stel me nu al voor dat als ik dalijk 25 a 30K gespaard heb voor mijn droom auto en ik met zo'n hok thuis kom :r
Natuurlijk laat ik er meerdere aankoopkeuringen op los voordat ik overga tot kopen, maar er zijn natuurlijk ook naïeve mensen die dat dus niet doen. Bah!
Wat een zegen toch weer dat er zoiets bestaat als dit forum en hun gebruikers.
Jammer dat zulk soort praktijken geen prioriteit hebben bij het gezag in nederland. (|
Ik stel me nu al voor dat als ik dalijk 25 a 30K gespaard heb voor mijn droom auto en ik met zo'n hok thuis kom :r
Natuurlijk laat ik er meerdere aankoopkeuringen op los voordat ik overga tot kopen, maar er zijn natuurlijk ook naïeve mensen die dat dus niet doen. Bah!
Wat een zegen toch weer dat er zoiets bestaat als dit forum en hun gebruikers.