Niet nieuw, Maar nu wel een e39
- Gérald320icabrio
Niet nieuw, Maar nu wel een e39
Ik ben Gérald, 25 jaar en ben vanaf volgend weekend eigenaar van een BMW 530d bouwjaar 99. Een mooie auto met redelijk veel opties en een paar probleempjes die vaker voorkomen. Zo heeft de auto last van pixel uitval, en zijn er van de bediening van climate control 3 knopjes weg en moet er een nieuw logo op de motorkap vanwege steenslag.
Verdere opties zijn uit mijn hoofd:
- Automaat (met steptronic)
- Xenon (origineel BMW)
- Creme leder
- Sierlijsten met houtlook
- PDC
- Witte knippers rondom
- Standaard lichtmetaal (gaat snel vervangen worden)
- Navigatie (4:3)
- Autotelefoon (origineel BMW)
- Radio/cassette
- 6 cd wisselaar
- Climate controll
- Cruise controll
- Multifunctioneel stuur
En vast nog een hoop meer wat ik me nu even niet kan herinneren.
Ik zal ook eens even goed uit gaan vogelen hoe ik foto's kan posten aangezien ik net niet zo'n held met een computer ben.
Nu ga ik nog even opzoek naar een sierlijst voor op de kofferbak en een setje mooie wielen in 18 of 19.
En dan hoop ik dat ik hem snel hier aan jullie kan laten zien!!!
Verdere opties zijn uit mijn hoofd:
- Automaat (met steptronic)
- Xenon (origineel BMW)
- Creme leder
- Sierlijsten met houtlook
- PDC
- Witte knippers rondom
- Standaard lichtmetaal (gaat snel vervangen worden)
- Navigatie (4:3)
- Autotelefoon (origineel BMW)
- Radio/cassette
- 6 cd wisselaar
- Climate controll
- Cruise controll
- Multifunctioneel stuur
En vast nog een hoop meer wat ik me nu even niet kan herinneren.
Ik zal ook eens even goed uit gaan vogelen hoe ik foto's kan posten aangezien ik net niet zo'n held met een computer ben.
Nu ga ik nog even opzoek naar een sierlijst voor op de kofferbak en een setje mooie wielen in 18 of 19.
En dan hoop ik dat ik hem snel hier aan jullie kan laten zien!!!
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.
- Gérald320icabrio
Re: Niet nieuw, Maar nu wel een e39
Ja ik ook. Kwam er zondag achter dat ik een probleempje had met het koelsysteem... Bleek dat er een haarscheurtje in 1 van de leidingen zat. Wat ik wel raar vond is dat ie warm liep, (gelukkig zo'n 1.5 km voor m'n huis) en dat ik hele dikke vermogensverlies had... Bij thuiskomst heb ik natuurlijk gelijk opgezocht wat het was en het bleek onderdeel 11 53 2 247 te zijn (voor de technische mensen onder ons). Maandagochtend nog eens gekeken en tot de conclusie gekomen dat we toch maar even de garage op moesten gaan zoeken, dus koelvloeistof bijgevuld en gaan rijden. De motor is niet eens warm gelopen!!! Helaas staat m'n BMW nu al 3 dagen in de garage omdat ze er geen tijd en mensen voor hebben, dus is het enorm balen... Ik kijk nu dus op een lege parkeerplaats en kan niets aan de auto doen... Nog niet eens de kans gehad om het instructieboekje te kunnen lezen... Als de BMW nog 1 dag in de garage moet blijven dan word ik gek!!! Ik heb nog geen foto kunnen maken heb er goed 2 dagen van kunnen genieten... Maar als dit het enige is dan hoor je mij zodra hij weer terug staat voor de deur niet meer klagen...
Nou ik ben heel benieuwd dus als je zover bent ... kom maar op met die foto's.
Kan je meteen een nieuwe Nick verzinnen. (h)
Kan je meteen een nieuwe Nick verzinnen. (h)
- Gérald320icabrio
Geloof niet dat je je naam kan veranderen... Hij staat inmiddels wel weer op de parkeerplaats...
Moet hem binnenkort maar eens gaan poetsen en foto's maken. Had ook nog een setje velgen op de kop getikt, maar dan kom je thuis van je werk en heb je een mailtje van de VERKOOPSTER van die wielen en daarin staat doodleuk dat ze de velgen heeft verkocht. Terwijl we hadden afgesproken dat ik ze zaterdag zou komen halen... Dus weer opzoek naar een ander setje...
Nee niet zelf maar 1 x per jaar wil 1 van de mods het wel doen voor je ......Geloof niet dat je je naam kan veranderen...
Succes met de zoektocht.
- Gérald320icabrio
Ik zal eens over een nieuwe nickname na gaan denken. En die foto's plaatsen pff ben al blij dat ik een beetje kan typen en aan en uit kan zetten... Al het andere is voor mij niet weggelegd. Gewoon lekker simpel. Ik geloof dat ik nog ergens iets van foto's heb van de cabrio en m'n vorige 5. Zal dat eens op gaan zoeken en daar wat foto's bij gaan zetten, want zoveel bijzonder is het nou ook weer niet.
- Gérald320icabrio
Helaas ben ik weer van plan om afscheid te gaan nemen van de e39. Ik kan maar niet wennen aan dat gepruttel. Maar het goede nieuws is dat ik wel gewoon BMW blijf rijden, ik ben namelijk opzoek naar een e46 coupe. En als het een hele mooie zou zijn met een diesel motor dan wil ik misschien nog wel overstag gaan.
Dus voor de liefhebbers de link:
http://link.marktplaats.nl/362548075
Kon helaas geen aangeboden topic aanmaken net :?
Dus nu maar via deze weg
Heeft er iemand vragen of interesse PB me maar!!!
voor 3100 maggie weg heb hem een maand geleden voor 3500 gekocht
Dus voor de liefhebbers de link:
http://link.marktplaats.nl/362548075
Kon helaas geen aangeboden topic aanmaken net :?
Dus nu maar via deze weg
Heeft er iemand vragen of interesse PB me maar!!!
voor 3100 maggie weg heb hem een maand geleden voor 3500 gekocht
Ow? Dat heb je snel bedacht ... succes met de E46 speurtocht!- Gérald320icabrio
Tja dat gepruttel he!!! Ik kan er niet aan wennen! Qua luxe heb ik niets te klagen. Alleen als ik uitstap met draaiende motor, dan ben ik helemaal genezen. Rijden doet het fantastisch.
Maar het is niet echt voor mij weggelegd zo'n diesel.
Dus opzoek naar een mooie E46 coupe
Maar het is niet echt voor mij weggelegd zo'n diesel.
Dus opzoek naar een mooie E46 coupe
Gepruttel? Ik heb een 320d gehad en die pruttelde ook...Ik denk dat een 3 minder geluidsisolatie heeft dan een 5? De 530d heeft ook al dezelfde generatie motor als die van de 320 en 330d.. Alleen de 525tds is een ouder type. Is er niet gewoon meer aan de hand met je auto dan je zegt?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- Gérald320icabrio
Als je altijd gewoon een benzine 6 cylinder gewend bent is dit een heel ander geluid hoor!!! Ik kan er niet aan wennen, helaas.
Maar ik denk dat ik hem gewoon inruil als het me te lang duurt
Maar ik denk dat ik hem gewoon inruil als het me te lang duurt
Oh op die fiets..! Ja dat is wel helemaal waar, een benzine is zoveel stiller. Maar je hebt toch om een reden een diesel gekozen? Omdat je waarschijnlijk veel kilometers maakt? Kost het je dan niet veeel meer? Inruilen kost ook een hoop geld want je krijgt toch niet wat je er voor betaald hebt.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- Gérald320icabrio
@ mario TT Ja ik maak redelijk veel kilometers woon- werk is zo'n 250 kilometer per week daarnaast alle andere ritjes in de stad etc. Het is binnen in de auto ook heerlijk stil maar ik mis toch het geluid en gevoel van een 6 cilinder benzine. Het inruilen maakt me toch niet zo heel veel uit aangezien ik een leuk prijsje heb gewonnen, dus als het me aan de straatstenen niet gaat lukken dan maar bij zo'n handelaar voor een stukkie minder. Als je dan iets kunt kopen wat je al heel lang wilt hebben is het toch niet zo heel erg.
Aan aandacht geen gebrek gelukkig, valt me ook alles mee. Kom net thuis van het werk en heb weer 3 geïnteresseerden. Dat was met m'n 523i wel anders. Ik zie het wel en wacht ook rustig af, er zijn genoeg andere auto's te koop en het is niet zo dat ik er vanaf moet. Alleen hoop ik wel dat ik hem met 2 weken verkocht heb, want dan begint mijn vakantie. Het zou wel leuk zijn als de eerste dag van de vakantie zou beginnen met een nieuwe bolide... Lekker poetsen, toeren en misschien wel een beetje modden...
Jullie horen nog van me!!!
Aan aandacht geen gebrek gelukkig, valt me ook alles mee. Kom net thuis van het werk en heb weer 3 geïnteresseerden. Dat was met m'n 523i wel anders. Ik zie het wel en wacht ook rustig af, er zijn genoeg andere auto's te koop en het is niet zo dat ik er vanaf moet. Alleen hoop ik wel dat ik hem met 2 weken verkocht heb, want dan begint mijn vakantie. Het zou wel leuk zijn als de eerste dag van de vakantie zou beginnen met een nieuwe bolide... Lekker poetsen, toeren en misschien wel een beetje modden...
Jullie horen nog van me!!!
- Gérald320icabrio
Vanaf volgende week zaterdag ben ik weer e39 rijder-af. Ik heb mijn auto verkocht. Nu dus verder opzoek naar een goede vervanger.