Even voorstellen...

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Yves.

Even voorstellen...

Bericht door Yves. » 17 jul 2010, 12:10

Even voorstellen, mijn naam is Yves en ben woonachtig in Nijmegen.
Sinds afgelopen week heb ik de auto van mijn ouders overgenomen, een BMW 316i Compact uit 1994.

De auto is echt nog een pareltje, heeft altijd in de garage gestaan en nog geen 60.000 km op de teller. Helemaal in originele staat.
Na het overlijden van mijn vader in 2002 heeft mijn moeder er bijna niet meer ingereden, vandaar het lage aantal kilometers. Nu wilde ze 'm inruilen voor een klein boodschappenwagentje, maar kreeg er bij de garage nog geen 1500 euro voor terug :? . Vandaar dat ik 'm de komende jaren wil blijven koesteren....Ik ben er erg blij mee in ieder geval.

Verder ben ik echt een totale nitwit op het gebied van autotechniek, vandaar dient zich meteen het eerste probleem al aan:
Mijn 316 heeft geen radio aan boord. Sterker nog, de complete radiovoorbereiding (stroomvoorziening, luidsprekerkabels e.d.) ontbreekt. Mijn ouders hebben deze optie destijds bij aanschaf bewust achterwege gelaten (| . Uiteraard wil ik graag een muziekje tijdens het rijden. Nu loop ik met het idee om een de radio aan te sluiten op bijv. de sigarettenaansteker of het digitale klokje naast het radiogat. Of zijn er wellicht handigere alternatieven? Ik heb hier zelf geen kaas van gegeten....dus wie kan mij helpen?

Ik zal deze vraag hierna verplaatsen naar het topic, dat daarvoor bedoeld is.
Hoop in ieder geval dat iemand mij verder kan helpen!

Yves.

davebv
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door davebv » 17 jul 2010, 13:31

Hey Yves

Welkom hier

Zijn er al foto;s beschikbaar van het pareltje

Succes met het inbouwen van de radio
Afbeelding

Mail voor meer informatie of kijk op http://www.paservice.nl

Ook voor (winter)banden