lcd scherm dashbord
lcd scherm dashbord
Het lampje achter de tempratuur meter is kapot. Deze wilde ik vandaag vervangen (is niet gelukt trouwens). Ik moest even wat anders doen. Ik heb de meters helemaal uit de behuizing gehaald en deze met de wijzers naar beneden op een handdoek gelegd. Toen ik terugkwam zag ik dat het lcd schermpje waar de km stand enzo op weergegeven wordt kapot is. Er zit een barst in. Waarschijnlijk heeft deze toch verkeerd gelegen. Zijn er nog schermpjes te krijgen die je er zelf in kunt solderen?
Re: lcd scherm dashbord
Misschien is het een beter idee om de volledige unit te vervangen. Met enig speurwerk zijn die ook wel te vinden en het is een makkelijkere swap om uit te voeren.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Hoe zit dat dan met de kilometer stand? Zit dat in de boordcomputer of in het dashboard zelf?
Vandaag een nieuwe unit van de sloop gehaald. Het enigste is dat er nu 25000 km teveel op staat. Kun je dit op een of andere manier terugzetten?
nope,
je kan het bij een apk keurmeester laten ver je melden in de database van het RDW en zodoende blijft je N.A.P. kloppend en kan je aantonen dat de originele stand lager hoort te zijn.
Trouwens wel je oude unit meenemen om als bewijs te dienen. Dit aanpassen in de RDW gegevens doen ze niet zomaar.
je kan het bij een apk keurmeester laten ver je melden in de database van het RDW en zodoende blijft je N.A.P. kloppend en kan je aantonen dat de originele stand lager hoort te zijn.
Trouwens wel je oude unit meenemen om als bewijs te dienen. Dit aanpassen in de RDW gegevens doen ze niet zomaar.