525D Touring
Re: 525D Touring
zal je verbruiksmeter wel leuk vinden
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
tjah.. jammer voor t oog ja.. maar je moet toch echt aan de winterbandjes met deze ongein x|
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Haal op moment inderdaad met pijn en moeite gemiddeld 1:11
In ieder geval wel mooi de tijd om de zomerwielen eens goed schoon te maken.
In ieder geval wel mooi de tijd om de zomerwielen eens goed schoon te maken.

E39 520i Touring Ed Exclusive - AR MiTo JTD - Alfetta GTV - Alfasud Sprint . VW Caddy TDI
Verlagen toch maar niet, sinds ik hem heb toch al 3 x de straat geraakt bij drempels.Booth schreef:idd erg mooie auto.
nieuwe velgen en m-pakket en hij is klaar.
nou misschien verlagen
Dus naar mijn idee moet ie niet lager.
De laatste kus met de straat leverde trouwens gelijk een airbag storing op. :?
E39 520i Touring Ed Exclusive - AR MiTo JTD - Alfetta GTV - Alfasud Sprint . VW Caddy TDI
Mag ik vragen wat dat mooie setje 135m 18" inch velgen heeft gekost, en wat voor banden heb je er om liggen.
Ben nl op zoek naar zo'n zelfde set, of 19", en vind de 172m ook een schitterend model. Alleen nieuw prijs van 3000 eu vind ik wat veel..
mvg Niels
Ben nl op zoek naar zo'n zelfde set, of 19", en vind de 172m ook een schitterend model. Alleen nieuw prijs van 3000 eu vind ik wat veel..
mvg Niels
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen!!
hoi,
heb zelf opm´n E61 19inch 172 M replicas(TAM) liggen (zie http://www.bmwportal.nl/stel-jezelf-voo ... 11502.html )
Heb ze bij Giva Wheels gekocht,1360euro inclusief banden en plaatsing)
Je moet wel achter een breedteset vragen ,want ze adverteren met een gewone set voor +/- 949euro
http://www.givawheels.nl/pagina/Breyton-(BMW)-1.html
Ben er zelf zeer tevreden over ;,en het is ook duitse kwaliteit voor een replica
heb zelf opm´n E61 19inch 172 M replicas(TAM) liggen (zie http://www.bmwportal.nl/stel-jezelf-voo ... 11502.html )
Heb ze bij Giva Wheels gekocht,1360euro inclusief banden en plaatsing)
Je moet wel achter een breedteset vragen ,want ze adverteren met een gewone set voor +/- 949euro
http://www.givawheels.nl/pagina/Breyton-(BMW)-1.html
Ben er zelf zeer tevreden over ;,en het is ook duitse kwaliteit voor een replica
Laatst gewijzigd door Gast op 05 jul 2010, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
Ronny, dank voor je reactie, wat voor banden liggen er bij jou onder? Merk en maat?
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen!!
Bij mij liggen er Nankangs Ultra Sport NS2 op( iets Aziatisch geloof ik,2demerk van Yokohama)
ZIjn volgens velen niet de beste banden,maar ik ben er toch tevreden over,zeker voor de prijs die ze kosten.
maat: Voor 245/35/19 Achter 275/30/19
ZIjn volgens velen niet de beste banden,maar ik ben er toch tevreden over,zeker voor de prijs die ze kosten.
maat: Voor 245/35/19 Achter 275/30/19
Absoluut een hele dikke touring
Vooral dat bruine leer :~
Vooral dat bruine leer :~
De BMW is verkocht.
We hebben er met veel plezier is gereden, echter rezen de kosten de pan uit.
De bijtelling op een volle 5 serie is lang niet mals, en dan ook het verbruik nog eens.
Ook zat er wat onderhoud aan te komen, dus voor de bui aan weg.
We gaan lekker rustig op zoek naar een andere Beemer, bij voorkeur een E91.
We rijden nu met een super complete Passat 2.0TDI met DSG en 150.000km, moet zeggen valt lang niet tegen, maar het zal nooit een BMW worden.
Deze zal zo als het nu lijkt de zakelijke auto blijven en dan privé een E91 er bij
We hebben er met veel plezier is gereden, echter rezen de kosten de pan uit.
De bijtelling op een volle 5 serie is lang niet mals, en dan ook het verbruik nog eens.
Ook zat er wat onderhoud aan te komen, dus voor de bui aan weg.
We gaan lekker rustig op zoek naar een andere Beemer, bij voorkeur een E91.
We rijden nu met een super complete Passat 2.0TDI met DSG en 150.000km, moet zeggen valt lang niet tegen, maar het zal nooit een BMW worden.
Deze zal zo als het nu lijkt de zakelijke auto blijven en dan privé een E91 er bij
Tsja, soms moet je verstandig zijn inderdaad. En nu heb je wel weer wat op naar uit te kijken (tijdens je zoektocht).
Zo'n Passat komt inderdaad niet in de buurt qua rijbeleving van een E6x. De DSG is wel weer fijn kan ik uit ervaring vertellen. Maar dat heb je zelf vast ook wel gemerkt.
Zo'n Passat komt inderdaad niet in de buurt qua rijbeleving van een E6x. De DSG is wel weer fijn kan ik uit ervaring vertellen. Maar dat heb je zelf vast ook wel gemerkt.
Vandaag een proefrit gemaakt in de E 91.
Gewoon een 318D, maar wel weer lekker compleet incl. i-drive
Bouwjaar 2007, zelfde kleur als mijn E 61
Er zit zowaar meer binnenruimte in als in de 5 serie met comfortstoelen
Gewoon een 318D, maar wel weer lekker compleet incl. i-drive
Bouwjaar 2007, zelfde kleur als mijn E 61
Er zit zowaar meer binnenruimte in als in de 5 serie met comfortstoelen

Dit gaat hem worden.
Passat weer ingeruild,

Kortom weer een gelukkig man

Laatst gewijzigd door EEHA op 09 mar 2011, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg maar gerust, wat een hok was datFransosowitz schreef: Zo'n Passat komt inderdaad niet in de buurt qua rijbeleving van een E6x.