Stuur bediening werkt niet?
- rick.bosch
Stuur bediening werkt niet?
hallo,
heb laatst een e46 gekocht daar zat een pioneer avic x1 in , zn dvd klapscherm.
Alleen doet de stuurbedinging het niet? hoe kan ik die maken/aansluiten zodat die wel weer werkt?
groetjes rick
heb laatst een e46 gekocht daar zat een pioneer avic x1 in , zn dvd klapscherm.
Alleen doet de stuurbedinging het niet? hoe kan ik die maken/aansluiten zodat die wel weer werkt?
groetjes rick
BMW 120d | 2007 | 163pk
Re: Stuur bediening werkt niet?
Pioneer heeft daar een speciale module voor, zit deze er wel in? 
www. M3 register .nl
- rick.bosch
oh zo , ja die zal er dan wel niet in zitten of waar kan ik vinden of die erin zit of niet?
Weet je toevallig wat die module kost? anders word het gewoon een dynavin denk ik.
Weet je toevallig wat die module kost? anders word het gewoon een dynavin denk ik.
BMW 120d | 2007 | 163pk
Heb ook zo'n interface van pionier gekocht en deze is 69 euro. De aansluiting zit achter je radio dus deze zou in de buurt moeten zitten. plug and play. En laat je niet gek maken door de verkopers !!!!
Succes
Succes
- rick.bosch
Ja dat zeker ook maar ook niet dat het niet gaat werken met jou auto en type radio.
Gewoon 3 serie 08/98 tot 02/2001 (datum kan iets anders zijn) en pioneer. En niet wat ze af en toe weleens willen vertellen dat het verschilt per bouwjaar en per type radio. Want bmw verandert zijn signalen niet elk jaar en pioneer ook niet want dan moeten ze elke keer hun controller aanpassen wat ze echt niet doen wel om de zoveel jaar zie het als een update.
Gewoon 3 serie 08/98 tot 02/2001 (datum kan iets anders zijn) en pioneer. En niet wat ze af en toe weleens willen vertellen dat het verschilt per bouwjaar en per type radio. Want bmw verandert zijn signalen niet elk jaar en pioneer ook niet want dan moeten ze elke keer hun controller aanpassen wat ze echt niet doen wel om de zoveel jaar zie het als een update.
- rick.bosch
denk je dat het niet werkt dan? maar is uit 09/2001 dus?
BMW 120d | 2007 | 163pk
- rick.bosch
Okee , bedankt voor de info ik weet weer genoeg!
Van mij mag hij gesloten worden!
Van mij mag hij gesloten worden!
BMW 120d | 2007 | 163pk