Ik ben nieuw

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
jps

Ik ben nieuw

Bericht door jps » 28 jun 2010, 11:29

Ik ben 62 jaar en van mijn 18de BMW freek in hart en nieren.
Mijn auto is mijn leven. Gemiddeld rij ik ongeveer 30.000 km per jaar.
Vroeger kocht ik steeds een nieuwe BMW met herstellingen in een erkende werkplaats.
Mijn voorlaatste BMW was een E30 Touring met 450.000km op de teller en spijtig genoeg heb ik die weg gedaan.
In 2008 kocht ik een E36 318tds met 220.000 km op de teller uiterlijk was hij zoals nieuw geen enkele schrammetje, innerlijk denk ik dat het beestje geleden heeft onder een roekeloze bestuurder. De herstellingen volgenden elkaar op. Enkele maanden geleden werd ik afgekeurd op de auto inspectie voor brandstof verlies. Mijn garagist beweerde dat het door de injectie pomp kwam, dus maar een standaard omwisseling prijskaartje 1600 euro. Nieuwsgierig zoals ik ben heb na de herstelling een kijkje genomen en wat zie een injectiepomp die vuil en smerig is, een gereviseerde injectiepomp ziet er toch als nieuw uit, Dus ben ik voor al mijn herstellingen goed bedrogen als ik een occasie injectiepomp kan kopen voor 175 euro. In de auto inspectie zeggen me dan van waar het verlies kwam en niet van de injectie pomp maar van een spoeier die lekte. Voor mij was het genoeg en ik heb besloten de herstelling in eigen handen te nemen.

Cliff

Re: Ik ben nieuw

Bericht door Cliff » 28 jun 2010, 11:35

Welkom! Leuk verhaal, maar klote van die pomp....

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”