Hallo,
Ik ben Zoran ben 21 jaar en ik rij een BMW 3-serie 320D van het bouwjaar 2000. Heb deze bmw sinds 3 weken geleden en nu al enkele mankementen waar ik me regelmatig afvraag wat het zou kunnen zijn.
Probleem 1. Altijd als de auto warm gedraaid is en ik trek op in ze 1 en halverwege voel je de achterkant trillen (stuiteren). Heel irritant is dat.
Probleem 3. Als ik de koppeling indruk hoor ik achter telkens een irritant geluid als iemand tegen de achterkant van de auto trapt.
Probleem 2. Als ik op de snelweg lekker aan het scheuren ben en ik schakel hem in zen 5 ongeveer tussen de 120 en 130km/ph dan valt de gas opeens weg en wilt niet meer optrekken. Ik ben nog nooit met de auto boven de 140 km/ph geweest.
Ik heb me laten informeren door een garage dat probleem 2 heeft te maken met de cardan. Als iemand met een van de problemen ervaring heeft of zelf heeft gehad en hoe op te lossen zou ik dat op prijs stellen. Alvast bedankt!
Groetjes
Zoran
Diverse problemen met 320D
-
Mac
Re: Diverse problemen met 320D
Hoi Zoran, stel je eerst even netjes voor in het voorstel topic Dat is namelijk wel zo netjes en weten we een beetje wie je bent en hoe je wagen eruitziet
Antwoorden op je vraag heb ik niet, maar wel een vraag terug. Waarom heb je een wagen gekocht met deze problemen :?
Antwoorden op je vraag heb ik niet, maar wel een vraag terug. Waarom heb je een wagen gekocht met deze problemen :?
- largeproject
- Contacteer:
Probleem 2 lijkt me dat ie in de noodloop gaat,ff bij een dealer laten uitlezen,anders is het zoeken naar de bekende spelt in.........
Probleem 3 lijkt me iets met de ophanging rubbers van de achteras of misschien een gescheurd subframe.
Probleem 3 lijkt me iets met de ophanging rubbers van de achteras of misschien een gescheurd subframe.
-
zoranjukic
Mac bedankt voor je reactie.
De auto had nauwelijks problemen. Hij reed perfect had er niets op aan te merken echter sinds 2 weken geleden begonnen de kwalen zich voor te doen. Dat geluid dat je hoort als ik me koppeling indruk hoorde ik ook wel bij de proefrit wellicht iets aan de rubbertjes. Daar heb ik ook wat van de prijs kunnen afhalen. Maar ja verder die andere 2 problemen begonnen na 2 weken. Heel raar allemaal en stom toevallig. ;(
De auto had nauwelijks problemen. Hij reed perfect had er niets op aan te merken echter sinds 2 weken geleden begonnen de kwalen zich voor te doen. Dat geluid dat je hoort als ik me koppeling indruk hoorde ik ook wel bij de proefrit wellicht iets aan de rubbertjes. Daar heb ik ook wat van de prijs kunnen afhalen. Maar ja verder die andere 2 problemen begonnen na 2 weken. Heel raar allemaal en stom toevallig. ;(
Zo te horen heb je de auto particulier gekocht? En mocht dat niet zo zijn, even terug naar de betreffende garage zou ik zeggen...
Kan je ook niet verder helpen met je probleem...
Kan je ook niet verder helpen met je probleem...

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
-
zoranjukic
Ja, het is inderdaad particulier