Airco word niet koud
Airco word niet koud
hallo,
Bij mijn auto (e46 diesel) word de airco niet koud. Ik heb het bedienings paneel al eens vervangen van de auto. Heel soms doet hij het. maar dan houd hij er ook zo mee op. Weet iemand wat dat kan zijn?
Bij mijn auto (e46 diesel) word de airco niet koud. Ik heb het bedienings paneel al eens vervangen van de auto. Heel soms doet hij het. maar dan houd hij er ook zo mee op. Weet iemand wat dat kan zijn?
Re: Airco word niet koud
Aircopomp kapot?
-
Mac
Vloeistof op peil? En anders kan het nog de kachelweerstand zijn. Gebruik anders even de zoekfunctie van het forum 
- SanderZuyderduyn
Hey,
Ik had precies hetzelfde probleem bij me E36!
Mischien is het, het schuifje wat bij je luchtrooster in t midden zit. Blauw en rood.
Bij mij was het probleem dat ie op rood stond. Ik had er helemaal niet naar gekeken.
Greets
Ik had precies hetzelfde probleem bij me E36!
Mischien is het, het schuifje wat bij je luchtrooster in t midden zit. Blauw en rood.
Bij mij was het probleem dat ie op rood stond. Ik had er helemaal niet naar gekeken.
Greets
Wie het laatst remt, remt het hardst.
Als de airco koud word slaat de pomp wel aan. Kan het zijn dat het bedieningspaneel alweer kapot is? Ik had hem al wel eens vervangen maar dat is al wel een tijdje terug. Heel vaag allemaal. Die blauwe en rode puntjes is het geval ook niet. Dat heb ik al uitgeprobeerd.
De weerstand heb ik vorig jaar al eens vervangen. Ik geloof niet dat die dingen zo snel kapot gaan.
De weerstand heb ik vorig jaar al eens vervangen. Ik geloof niet dat die dingen zo snel kapot gaan.
-
Marc 320d
Klinkt een beetje alsof het systeem niet voldoende op druk is en dan in de beveiliging staat. Als je de druksensor weet te vinden kan je dat zelf controleren (en evt. even als test overbruggen om te kijken of het dan weer inschakelt). Anders even bij een goede garage langs om ernaar te laten kijken...
Had vorige maand hetzelfde, bij mij was het koelmiddel niveau te laag.
Bijgevuld en weer ijskoud, en gelukkig in de garantie dus koste me niks
Ze waren het blijkbaar met opzet vergeten met aflevering x|
Bijgevuld en weer ijskoud, en gelukkig in de garantie dus koste me niks
Ze waren het blijkbaar met opzet vergeten met aflevering x|
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
een druksensor? Waar zou die moeten zitten dan? Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Ik denk zelf niet dat het bijgevult moet worden. Dat is volgens de garage al een jaar geleden gebeurt.
- largeproject
- Contacteer:
Als de pomp niet inschakelt is of de druksensor stuk of het koelmiddel is te weinig.(of zekering stuk)
Omdat je zegt dat ie vorig jaar is afgevult zou ergens een lek moeten zitten,soms pleuren ze er een goedje in dat met een lamp te waarnemen is waar de lek zit,lekt ie goed dan kun je dat groene spul ook zonder lamp waarnemen.
Als je naar een airco boer gaat,die kan het systeem afpersen,duurt een minuut of 20 en je weet of ie lekt.
Omdat je zegt dat ie vorig jaar is afgevult zou ergens een lek moeten zitten,soms pleuren ze er een goedje in dat met een lamp te waarnemen is waar de lek zit,lekt ie goed dan kun je dat groene spul ook zonder lamp waarnemen.
Als je naar een airco boer gaat,die kan het systeem afpersen,duurt een minuut of 20 en je weet of ie lekt.
Gisteren is de koelvloeistof gecontroleerd. Het was wat aan de lage kant maar het zou er wel om doen. Toch maar even bijgevuld. Vandaag hebben we het bedieningspaneel van de airco vervangen. Dit geeft geen resultaat. De airco wordt nog steeds niet koud. Waar zit de druksenor? en hoe kunnen we controleren of deze kapot is ofniet? Welke zekering kan stuk zijn en zit die gewoon in de normale zekeringskast?
Ik sta voor een raadsel :?. Als het buiten kouder is zeg maar rond de 20 graden doet de airco het wel normaal. Wordt het warmer dan stopt de airco ermee en blaast het gewoon koude lucht. Zou er een sensor kapot zijn?
Heeft niemand een idee?
-
Cliff
Kan het niet een of andere temperatuursensor zijn?
Heb je hem al eens laten testen op drukverlies?
Heb je hem al eens laten testen op drukverlies?
De airco heb ik deze week laten afvullen en getest op lekken. Er zat wat weinig vloeistof in maar hierdoor zou hij het wel moeten doen. Deze heb ik toch laten bijvullen. En hij werkt nog steeds niet. Welke sensor zou het kunnen zijn en waar kan ik deze vinden?