Ik ben Maarten, 23 jaar, woonachtig in een dorpje in de betuwe: Beesd. Sinds vorige week zaterdag ben ik in het trotse bezit van een eigen auto, en nog wel een BMW! Na een tijdje te hebben gezocht en een aantal afgetrapte hokken bekeken te hebben kwam ik op internet een mooie 3-serie tegen. Stond bij een autobedrijf in Schiedam, dus ben er met een maat van me gaan kijken.

Een e36 320i Coupé Vanos uit 1995. De wagen zag er enorm goed uit en reed prima, loopt heerlijk zuiver, soepele bak, geen slippende koppeling, trekt niet naar links of naar rechts, enz. enz. Een kmstand van 193.xxx zette me wel aan het denken, maar een op dat moment tot 189.xxx ingevuld onderhoudboekje, de uitgebreide proefrit + een jaar apk haalde me over. De maandagmorgen daarop terug gegaan met mijn pa en de koop rondgemaakt. Optisch wel een paar plekjes waar ik me aan stoor maar in de basis helemaal goed, en bovendien niet in gerookt! (Voor mij als nietpaffer een pré). Momenteel ben ik nog student dus ik mag ook wel een keer tevreden zijn.

Ik rijd er nou een week mee en de grijns zit nog steeds vast op m'n gezicht. Wat een geluid geeft die zescilinder! Ik geloof graag dat als je eenmaal een BMW hebt je nooit meer wat anders wilt

Grtz Touw