Aux of SD op OEM radio
Aux of SD op OEM radio
Hallo allemaal,
Ik heb laatst een 535i uit 1996 gekocht. Zal binnekort even foto's posten als ik hem heb gepoetst?
Kan ik ergens iets krijgen zodat ik een aux ingang heb op mijn radio? of SD?
Bedankt alvast!
Ik heb laatst een 535i uit 1996 gekocht. Zal binnekort even foto's posten als ik hem heb gepoetst?
Kan ik ergens iets krijgen zodat ik een aux ingang heb op mijn radio? of SD?
Bedankt alvast!
Re: Aux of SD op OEM radio
Gefeli met je aankoop!
Ik heb nog een cassette deck voorin dus hier heb ik zon bandje in gedaan met een kabel waar je signaal op kan zetten.
Dus ik heb via de casette deck mijn ipod aangesloten.
Via zon ding:

Ik heb nog een cassette deck voorin dus hier heb ik zon bandje in gedaan met een kabel waar je signaal op kan zetten.
Dus ik heb via de casette deck mijn ipod aangesloten.
Via zon ding:

Bedankt voor je reactie. Ik zal eens voor zon ding kijken.
Komt daar wel goed geluid uit?
groetjes
groetjes
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik dacht toch dat het 2010 was.... 

Iets minder als de cd wisselaar maar zeker beter dan radio.Dennisb schreef:Bedankt voor je reactie. Ik zal eens voor zon ding kijken.
groetjes
Hahah ja klopt, maar je moet wat als je niet al te veel moeite wil doen.bjornc schreef:Ik dacht toch dat het 2010 was....

Het kan natuurlijk mooier maar ik had geen zin om mn dash open te maken en kabels te trekken etc.
En dan komt er nog een prijzige interface bij die een aux aansluiting maakt.
Ik heb een zender gekocht (FM) die netjes ingebouwd (in het vakje voor/onder de armsteun, achter de asbak) en die aangesloten op een kleine (maar fijne Philips) MP3 speler van 8Gb.
De MP3 speler heb ik in het vakje voor de automaatpook ingebouwd.
De draadjes en voeding weggewerkt onder het schakelpaneel en voila !
Prima geluid (wél een goede zender kopen......goedkope storen , eigen ervaring) , genoeg muziek (ong. 2300 stuks) én geen storende draadjes, electrokastjes etc..zichtbaar en makkelijk bedienbaar....
Dashboard blijft OEM (enige zichtbare is een kleine, zwarte MP3 met beeldschermpje) en de moeite was 1 uurtje werk
De MP3 speler heb ik in het vakje voor de automaatpook ingebouwd.
De draadjes en voeding weggewerkt onder het schakelpaneel en voila !
Prima geluid (wél een goede zender kopen......goedkope storen , eigen ervaring) , genoeg muziek (ong. 2300 stuks) én geen storende draadjes, electrokastjes etc..zichtbaar en makkelijk bedienbaar....

Dashboard blijft OEM (enige zichtbare is een kleine, zwarte MP3 met beeldschermpje) en de moeite was 1 uurtje werk

Hoi Edwin, zou graag van je wat meer info over het merk van de zender waar je het over hebt.
Heb je hiervan misschien een foto of typenummer.
P.s. ga jij nog naar de meeting in de Meern op Zondag a.s?
Heb je hiervan misschien een foto of typenummer.
P.s. ga jij nog naar de meeting in de Meern op Zondag a.s?