Hier een aantal foto's
De velgen zijn niet mooi maar dat zijn men winter banden nog.
Binne de maand heb ik men

Ja tuurlijk maar moet er nog foto's van nemenDarudevampire schreef:Welkom!
Prachtige QP zeg. Heeft ie ook een interieur?
Ik heb nieuwe auto matten besteld omdat deze matten nogal versleten zijn. Originele zwarten maar met een afgewerkt chroom randje. Ben nog aan het kijken voor eventuele lichten. Auto is perfect in orde op 1 ding na. Van audio zit er de buissines proffesionel met boxen harman kardon. Ik kan in de koffer nog extra cd's bijsteken maar daar heb ik een probleem mee. Als ik 1 van de cd's afspeel in de auto krijg ik een heel hard irriteren zoem geluid.Dit hebt ik niet met de cd als ik ze in de auto in de cd speler zelf steek. Meet jij hier misschien iets meer van?j0eyv schreef:Misschien een iets te leuke wagen om mee te beginnen :p
Veel plezier ermee!
Nog plannen ermee, op de velgen na?
Zwart lederen met stofDarudevampire schreef:Welkom!
Prachtige QP zeg. Heeft ie ook een interieur?
aardlus / storing op de kabel naar achter is wel op te lossen maak maar is een topic in het daarvoor bedoelde forum en je komt er wel uit, (ik weet zo de oplossing niet iig)Thetunerguy schreef:Ik heb nieuwe auto matten besteld omdat deze matten nogal versleten zijn. Originele zwarten maar met een afgewerkt chroom randje. Ben nog aan het kijken voor eventuele lichten. Auto is perfect in orde op 1 ding na. Van audio zit er de buissines proffesionel met boxen harman kardon. Ik kan in de koffer nog extra cd's bijsteken maar daar heb ik een probleem mee. Als ik 1 van de cd's afspeel in de auto krijg ik een heel hard irriteren zoem geluid.Dit hebt ik niet met de cd als ik ze in de auto in de cd speler zelf steek. Meet jij hier misschien iets meer van?j0eyv schreef:Misschien een iets te leuke wagen om mee te beginnen :p
Veel plezier ermee!
Nog plannen ermee, op de velgen na?
Mvg Kelvin
MP3 CD misschien? Ik kan ze voorin ook lezen maar als ik ze in m`n CD wisselaar duw (accepteert geen MP3 CD`s) dan krijg ik een aardige bak herrie over mn speakers.Dit hebt ik niet met de cd als ik ze in de auto in de cd speler zelf steek. Meet jij hier misschien iets meer van?