Automat aan gort
Re: Automat aan gort
Betwijfel het..
Al meerdere mattensets gezien waarvan de verkoper zei dat het velours waren maar achteraf een goedkope namaak.
Al meerdere mattensets gezien waarvan de verkoper zei dat het velours waren maar achteraf een goedkope namaak.
Nee hoor dit was geen goedkope namaak maar BMW-kwaliteit, logisch als dezelfde mattenset door de dealer verkocht wordt met een wel heel vet winstpercentage. Is echt geen komkommerverhaaltje, nu alleen het adresje nog zien terug te vinden.
Zo heb ik ook weleens een sportuitlaat voor m'n motor laten maken. Een vriend van mij werkte bij de fabrikant en heeft toen deze uitlaat voor mij gemaakt voor minder dan de helft van de verkoopprijs. Kreeg ik ook nog een mooi sproeiersetje bij voor de fijnafstelling. Connecties daar draait het om in het leven, wordt het een stuk betaalbaarder door.
Hier alvast een linkje naar een aanbieder, het is niet diegene waar ik toen ben geweest dus of het wat is weet ik niet:
http://link.marktplaats.nl/345190963
Zo heb ik ook weleens een sportuitlaat voor m'n motor laten maken. Een vriend van mij werkte bij de fabrikant en heeft toen deze uitlaat voor mij gemaakt voor minder dan de helft van de verkoopprijs. Kreeg ik ook nog een mooi sproeiersetje bij voor de fijnafstelling. Connecties daar draait het om in het leven, wordt het een stuk betaalbaarder door.
Hier alvast een linkje naar een aanbieder, het is niet diegene waar ik toen ben geweest dus of het wat is weet ik niet:
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
-
Stamp-CTRL
Probleem is inmiddels opgelost.
De mattenset van E50,- bij de dealer gekocht en bleek exact dezelfde als er al in lag. Bestuurdersmat vervangen en ziet er allemaal weer fris uit. De andere matten gaan de berging in voor toekomstig gebruik, deze waren nog z.g.a.n.
De mattenset van E50,- bij de dealer gekocht en bleek exact dezelfde als er al in lag. Bestuurdersmat vervangen en ziet er allemaal weer fris uit. De andere matten gaan de berging in voor toekomstig gebruik, deze waren nog z.g.a.n.
330i is the way to go
-
hansbeens
Jammer dat ik dit nu pas lees
Mag geen reclame maken
120 euro voor een velours setje is echt schrikbarend duur weet wat het materiaal kost en dit gaat dus gewoon 4 keer over de kop.
Wij leveren alle soorten kleuren soorten materiaal van velours tot de goedkope lijn.
Dit alles is inclusief hakplaat en eventueel logo op eigen risico.
Ga dus nooit naar de dealer voor een setje matten
Vr Gr Beens
Mag geen reclame maken
120 euro voor een velours setje is echt schrikbarend duur weet wat het materiaal kost en dit gaat dus gewoon 4 keer over de kop.
Wij leveren alle soorten kleuren soorten materiaal van velours tot de goedkope lijn.
Dit alles is inclusief hakplaat en eventueel logo op eigen risico.
Ga dus nooit naar de dealer voor een setje matten
Vr Gr Beens
Weet ik wel van welk bedrijf hansbeens en die matten benaderen niet de kwalliteit van de veloursmatten van BMW.
Heb ze wel in handen gehad bij een kennis van me die ze had besteld voor zijn Bmw.
Maar uiteraard zal Bmw er aan verdienen, is ook hun goed recht
Heb ze wel in handen gehad bij een kennis van me die ze had besteld voor zijn Bmw.
Maar uiteraard zal Bmw er aan verdienen, is ook hun goed recht
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
bmwpeter schreef:Nee hoor dit was geen goedkope namaak maar BMW-kwaliteit, logisch als dezelfde mattenset door de dealer verkocht wordt met een wel heel vet winstpercentage. Is echt geen komkommerverhaaltje, nu alleen het adresje nog zien terug te vinden.
die aanbieder is ook op het e46forum wel eens aanwezig geweest (niet heel veel volgens mij) hij heeft voornamelijk OEM onderdelen. Denk dat de beste man een goed draadje bij bmw heeft lopen (of hij werkt er)
Laatst gewijzigd door Fabian79 op 30 mei 2010, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Peter kijk maar eens goed naar de mattenset van die link van je.
Dit is gewoon de goedkope NIET velourse mattenset van Bmw, bij de dealer zelf kosten ze ook 49 euro.
Voor mijn voorganger een E46 328i exe heb ik ze ook gekocht toendertijd, als je de veloursset wil hebben moet je dat appart aangeven want standaard komen ze met de goedkope set aanzetten. Ik wil ze niet meer hebben die goedkope heb dan ook gelukkig nog een goede velourse set in mijn coupe.
Dit is gewoon de goedkope NIET velourse mattenset van Bmw, bij de dealer zelf kosten ze ook 49 euro.
Voor mijn voorganger een E46 328i exe heb ik ze ook gekocht toendertijd, als je de veloursset wil hebben moet je dat appart aangeven want standaard komen ze met de goedkope set aanzetten. Ik wil ze niet meer hebben die goedkope heb dan ook gelukkig nog een goede velourse set in mijn coupe.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Idd even goed lezen luitjes dit is niet degene waar ik toen ben geweest dus weet ook niet wat voor kwaliteit hij aanbied was gewoon ff een voorbeeldje.
Ik ga nog ff verder spitten in m'n archief, in mijn navi stond z'n adres helaas niet meer was al te lang geleden dat ik daar geweest ben. Maar hij had echt heel mooi spul voor de meest gangbare auto's, ik heb zelf de normale mattenset (vierdelig incl. bevest. materiaal) genomen voor 25 euro en die zien er nog steeds erg goed uit na 50.000 km.
Hij garandeerde mij nog dat ik die niet meer zou verslijten, toen dacht ik dat ie een geintje maakte maar ik denk dat ie nog gelijk gaat krijgen ook.
Ik ga nog ff verder spitten in m'n archief, in mijn navi stond z'n adres helaas niet meer was al te lang geleden dat ik daar geweest ben. Maar hij had echt heel mooi spul voor de meest gangbare auto's, ik heb zelf de normale mattenset (vierdelig incl. bevest. materiaal) genomen voor 25 euro en die zien er nog steeds erg goed uit na 50.000 km.
Hij garandeerde mij nog dat ik die niet meer zou verslijten, toen dacht ik dat ie een geintje maakte maar ik denk dat ie nog gelijk gaat krijgen ook.
-
hansbeens
Als jij weet van wat voor bedrijf dit is mag jij het zeggen maar de matten die standaard in elke auto liggen is niet de kwaliteit die wij gebruiken. Maar goed sommige mensen laten zich nu eenmaal snel iets aanpraten. En ik weet voor hoeveel euries die worden verkocht aan de dealer door ons. Ik noem geen prijs maar je laat je lekker een oor aannaaien als je ze daar besteld.
Vr Gr Beens
Vr Gr Beens
-
Beamer AR15
Wat kost dan eens setje "goede" matten bij jou Hans ??
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i F23 M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i F23 M-sport
Is het misschien een idee om een foto van de velours mattenset (OEM BMW) te posten en eventueel het gewicht per mat er bij te vermelden. Zo wordt het voor iedereen duidelijk waar er hier over gepraat wordt.
Misschien kan Hans ook een paar foto'tjes plaatsen van zowel de standaard als de velours-set en daar ook de gewichten van vermelden. Prijzen zijn altijd interessant maar misschien dat we Hans daarover moeten Pb'en. Maar dat laat ik aan Hans over natuurlijk.
Ben nog steeds erg content met m'n mattenset dus dit was zekers geen miskoop en z'n 25 euries zeker waard. Kreeg zelfs nog een paar bakkies koffie en een lekkere koek
en als ik niet zelf naar huis was gegaan had ik er nu nog gezeten denk ik.
Brabantse gezelligheid kent namelijk geen tijd (Limburgse ook niet trouwens), dus ik hoop dat ik het adres nog aan jullie door kan spelen.
Misschien kan Hans ook een paar foto'tjes plaatsen van zowel de standaard als de velours-set en daar ook de gewichten van vermelden. Prijzen zijn altijd interessant maar misschien dat we Hans daarover moeten Pb'en. Maar dat laat ik aan Hans over natuurlijk.
Ben nog steeds erg content met m'n mattenset dus dit was zekers geen miskoop en z'n 25 euries zeker waard. Kreeg zelfs nog een paar bakkies koffie en een lekkere koek
Brabantse gezelligheid kent namelijk geen tijd (Limburgse ook niet trouwens), dus ik hoop dat ik het adres nog aan jullie door kan spelen.
Klopt. Da's BMWKONINGFabian79 schreef:die aanbieder is ook op het e46forum wel eens aanwezig geweestbmwpeter schreef:http://link.marktplaats.nl/345190963
www. M3 register .nl
-
hansbeens
Hallo ik zal even een paar foto,s maken van de verschillende soorten kwaliteit, kleuren, soorten garen, want daar hoor ik hier niemand over. Terwijl dat een heel erg groot verschil maakt hoe je tegen een mat aankijkt. Tevens zal ik even een paar foto,s maken van de soorten logo,s die wij hebben.
Vr Gr Beens
Vr Gr Beens
-
RayAmsterdam
Zojuist bij de BMW dealer een setje velours matten voor mijn cabrio opgehaald: €87,20 incl. BTW.
Afwerking van de mat bepaald zekers de looks in de auto dus laat maar komen die foto's Hans ben erg benieuwd. heb momenteel nog geen setje nodig maar je weet het nooit in de toekomst