Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
p@rick

Even voorstellen

Bericht door p@rick » 23 mei 2010, 09:59

Hey,
even mezelf voorstellen,
ben dus P@rick, woonachtig nabij Antwerpen, rij nu ongeveer 20 jaar met BMW, telkens met een 3-reeks. Mijn eigen huidige auto is een 320D Touring (model E46) die nu echter te koop staat (zie elders op dit forum). Door omstandigheden zal ik nu een aantal jaren met een wagen van het Duitse merk met de vier ringen (moeten) rondrijden, maar daarna komt er zeker en vast terug een Beier in de garage. Nu ja, moéten, er zijn natuurlijk ergere dingen in't leven. Echtgenote heeft zelf al 'n leuke auto, anders bleef de Touring gewoon als tweede wagen behouden.
Ondertussen blijf ik natuurlijk wel lekker rondtuffen op mijn moto, eveneens BMW (na 1100RS en 1150RT nu 1200RT). Dat plezier neemt niemand me af.
Ik wil jullie trouwens allen feliciteren met dit leuke forum. Ben er onlangs toevallig op verzeild geraakt, maar niettegenstaande ik dus een tijdje niet met ons aller favoriete merk zal rondrijden, zal ik toch een frequent bezoeker van dit forum blijven.
Van thuis uit trouwens altijd erg BMW-minded geweest, mijn vader reed opeenvolgend met een BMW1800, 2800i, 3.0S, 730i, 2x 733i, en tenslotte nog 2x 'n 735i.
Topic opgesplitst, daar het aannemelijk is een eigen topic te openen bij voorstellen

Moderatoropmerking Darudevampire
Groetjes uit Belgenland,
P@rick

Leen
BimmerPortal Team

Re: Even voorstellen

Bericht door Leen » 23 mei 2010, 21:04

Welkom hier bij het forum.
Lexus RX450h President Line

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”