Automat aan gort
-
Stamp-CTRL
Automat aan gort
Geachte forum experts,
Gisteren na het autowassen heb ik iets te enthousiast de voetenmat van de bestuurders stoel uitgeklopt met als resultaat dat de flap die onder het gaspedaal valt nu bijna geheel afgescheurd is.
Nu wil ik deze graag vervangen maar de andere matten zijn nog zo goed als nieuw.
Wie heeft zoiets ook eens gehad? Levert de dealer deze matten ook los?
Alle reacties uiteraard welkom!!
BVD
Gisteren na het autowassen heb ik iets te enthousiast de voetenmat van de bestuurders stoel uitgeklopt met als resultaat dat de flap die onder het gaspedaal valt nu bijna geheel afgescheurd is.
Nu wil ik deze graag vervangen maar de andere matten zijn nog zo goed als nieuw.
Wie heeft zoiets ook eens gehad? Levert de dealer deze matten ook los?
Alle reacties uiteraard welkom!!
BVD
330i is the way to go
-
Cliff
Re: Automat aan gort
Naar mijn weten zijn deze alleen per set te koop... stuur anders eens een PB aan Bimmerparts. Die zijn adverteerder hier en leveren ook matten... 
-
Jussi
+1
Laatst gewijzigd door Gast op 22 mei 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Toevallig gisteren een setje nieuwe matten gekocht voor mijn E46 bij de BWM dealer.
Ik had eigenlijk ook alleen een bestuurdersmat nodig, maar gezien de (relatief geringe) kosten van € 49,50 toch maar een volledig set genomen.
Ik had eigenlijk ook alleen een bestuurdersmat nodig, maar gezien de (relatief geringe) kosten van € 49,50 toch maar een volledig set genomen.
-
Dreier-reihe
Dat ligt eraan welke matten je al in de auto hebt en welke je wilt.
De gewone zijn inderdaad 50 euro maar de zeer aan te raden velours kwaliteit van BMW kost 120 euro.
Of bimmerparts,...
De gewone zijn inderdaad 50 euro maar de zeer aan te raden velours kwaliteit van BMW kost 120 euro.
Of bimmerparts,...
Never underestimate the power of a BMW!
-
Cliff
Oh oke... dat wist ik niet.Darudevampire schreef:Matten zijn gewoon los te krijgen hoor
120 euro voor de velours matten dan draaien ze je gewoon letterlijk een poot uit. Dat heb je hoop ik er echt niet voor betaald toch? Want dan ben je flink in de maling genomen. x|
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Stuur even een mail of PB naar BimmerParts.
Zij kunnen zowel een complete set als een losse mat leveren (origineel), en nog goedkoper dan jouw dealer ook
Zij kunnen zowel een complete set als een losse mat leveren (origineel), en nog goedkoper dan jouw dealer ook
www. M3 register .nl
Is het verschil tussen 'velours' en 'gewoon' uberhaupt wel te zien eigenlijk?
Als je auto van binnen toch al grotendeels zwart is (in mijn geval) dan is het verschil volgens mij amper te zien.
Als je auto van binnen toch al grotendeels zwart is (in mijn geval) dan is het verschil volgens mij amper te zien.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kan, maar Velours is gewoon sterker en voller.
-
Cliff
Tuurlijk is het verschil te zien... het ligt er eerder aan of jij het een meerwaarde vindt hebben... 
-
Cliff
Ik heb de gewone, indien die kapot zijn ga ik ook voor de velours... 
-
Dreier-reihe
Nee hoor bij Bimmerparts kosten ze geloof ik 100. Velours is echt een stuk duurder. Er was/is zelfs een groupbuy van!bmwpeter schreef:120 euro voor de velours matten dan draaien ze je gewoon letterlijk een poot uit. Dat heb je hoop ik er echt niet voor betaald toch? Want dan ben je flink in de maling genomen. x|
Maar ik heb ze niet betaald, ze liggen standaard in een 3.28i
Never underestimate the power of a BMW!
Oke, oke, jullie hebben gelijk.
Heb mijn oude en nieuwe set eens naast elkaar gelegd en er toch wel behoorlijk wat verschil te zien.

Ik zal de nieuwe set zo eens in mijn auto gooien, eens kijken of ik me er echt aan stoor.
Heb mijn oude en nieuwe set eens naast elkaar gelegd en er toch wel behoorlijk wat verschil te zien.

Ik zal de nieuwe set zo eens in mijn auto gooien, eens kijken of ik me er echt aan stoor.
-
Stamp-CTRL
ik neem aan da de linker mat de basic is en de rechter de velours?
In dat geval heb ik een velours mat door midden geklopt.
Had de dealer al gebeld, deze bevestigde dat je matten ook los kan kopen. Voor de prijs moet ik dinsdag terug bellen dan is BMW parts weer geopend.
Dank voor alle reacties!
In dat geval heb ik een velours mat door midden geklopt.
Had de dealer al gebeld, deze bevestigde dat je matten ook los kan kopen. Voor de prijs moet ik dinsdag terug bellen dan is BMW parts weer geopend.
Dank voor alle reacties!
330i is the way to go