M3 Spiegels

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
arjan033

M3 Spiegels

Bericht door arjan033 » 19 mei 2010, 20:29

Ik ben op zoek naar een set M3 spiegels. Ik had vorige maand een mooie set origineel gekocht via Marktplaats en goed geld voor betaald, echter is de set nooit opgestuurd.... Ervaring op dit forum leert dat diezelfde persoon deze spiegels in juli 2009 al had verkocht via dit forum.. ik ben flink opgelicht, maar dat komt verder helemaal goed ;)

En nu ontopic:

Dus ik ben op zoek naar nieuwe spiegels. Ik zie weleens dat er neppers worden aangeboden, is dat wat of niet?
Ik wil eigenlijk alleen maar origineel BMW maar ik kom die nergens tegen (behalve bij de dealer dan ;) )
Laatst gewijzigd door arjan033 op 20 mei 2010, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Griffendahl

Re: M3 Spiegels

Bericht door Griffendahl » 20 mei 2010, 07:18

Ik zou inderdaad ook gewoon voor origineel gaan (dat heb ik uiteindelijk zelf op mijn sedan ook gedaan :+) Die zijn gewoon duidelijk het mooist, imitatie zie je eigenlijk altijd en op een coupé past het ook gewoon nog eens plug&play (da's op een sedan wel anders)

Die kun je vaak ook wel op Ebay.de vinden of de Duitse fora ook een beetje in de gaten houden.

B46
Contacteer:

Re: M3 Spiegels

Bericht door B46 » 20 mei 2010, 23:32

klik ;)

Zou zeker voor OEM gaan :duim:
www. M3 register .nl

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”