Mijn naam is Norbert, 28 jaar en ik kom uit het mooie plaatsje Beilen, Drenthe. De E39 heeft mij altijd als auto aangesproken vanwege zijn heerlijk stoere en gedistingeerde uitstraling. Maar jah... onbereikbaaar, dat was de auto voor me..... was.....
Na drie jaar te hebben genoten van een 2e generatie Mazda MX5 werd het tijd voor een echt auto... En dan doel ik op het formaat want qua rij-eigenschappen kan je niets negatiefs over een MX5 zeggen!
Na flink zoeken kwam ik uit in Hengelo bij een 530d met AT en Leer, dat waren mijn eisen... O ja en dikke wielen

Omdat ik daar al 2 keer voor niks was geweest (1e keer lag blok uitelkaar en tweede keer had de baas de auto mee naar Duitsland) ging ik uit irritatie nog maar even op internet kijken de dag voordat ik hem zou kopen.... God zij dank!
We liepen tegen een '99er E39 530D Touring Automaat aan die van buiten origineel M5 uitgevoerd is en dus voorzien van:
Carbon Schwarz (M-kleur)
18" M5 LMV
M-tech onderstel
M-tech bodykit
Donkere Xenonlampen met angeleyes
Mistlampen
Vollederen sportstoelen
M-tech Sportstuur (je weet wel die rood/blauwe stiksels)
Origineel Navigatie systeem met TV en Digital Sound Processing
Schuifkanteldak
Parkeersensoren achter
Misschien vergeet ik iets, ja de gebruikelijke luxe in zo'n auto natuurlijk....

Meer foto's ---> mijn Showroom.
Nu ben ik heel benieuwd of er nog zo'n heerlijk kanon rondrijdt in NL. Oke 1 minpunt, het is een import... Maar wat voor één!
Ik hoop eens een meeting bij te kunnen wonen om van andere E39's te genieten en wellicht wat tips te krijgen. Zo wil ik zelf nog het hout voor zwart hout, carbon of alu vervangen....
Tot spreeks!
Groeten,
Norbert