Wel zo netjes om mezelf even voor te stellen dacht ik zo.
Joey, geboren in 1981 en woonachtig in cuijk.
Ben op het moment aan het zoeken naar een 320d voor dagelijks gebruik. Vanmiddag is mijn opel omega 2.5td opgehaald. En ik hoef nu alleen nog een ford puma te verkopen of in te ruilen. En dan is er plek voor de E46.
Ik zat een hele tijd met een E39 in mijn hoofd. Dit vind ik een verschrikkelijke mooie auto, zeker in een M5 (look). Deze week bij mij in het dorp naar een handelaar gegaan die zowel een E39 (standaard 525tds) als E46 (330d in m3 trim) had staan. Mijn vriendin vond de e46 mooier dan de E39. En dat vond ik eigenlijk ook wel. Vooral nadat ik in beide heb gezeten. De E46 voelde veel natuurlijker aan. Ik zat meteen goed terwijl ik in de E39 geen lekkere houding kon vinden.
Mooi, knoop dus doorgehakt, het moet een E46 worden. Wel een diesel, want ik tuf 25000km per jaar. En er moet een trekhaak onder komen. Want hoewel ik een camper heb die de kar mag trekken, is het af en toe wel handig als ik een auto heb die het ook (bijna) mag.
Dit is namelijk mijn grootste hobby, competitie driften. http://www.odcdrift.com stond ik vorig jaar 10e in eindklassement. En dit jaar begonnen met de 6e plaats. Rijden een hele hoop BMW's rond, dus jullie kunnen je hart ophalen. Helaas nog geen E46. Al weet ik wel dat er iemand bezig is met een E46 coupe met een V8.

that's me