Mijn E39

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
JVH

Mijn E39

Bericht door JVH » 02 mei 2010, 17:55

Hoihoi,

Vanmorgen mezelf aangemeld en zoals beloofd een aantal fotootjes vanmiddag getrokken in dit slechte weer...

Een E39 uit '97....met 114k op de teller NAP..onderhoudsboekje geeft echt inzicht dat de vorige eigenaar(s) echt superweinig KM's reed....niet dat ik dat erg vond uiteraard. Ik was eigenlijk ook op zoek naar een E39 van na 2002, maar deze KM stand vond ik voordeliger + de paar euries uiteraard ;) dat we voor deze zijn gegaan...en nog steeds geen spijt van! Misschien dat hij iets meer power mocht hebben, maarja....

Hierbij een foto van de KM stand voor de ongelovigen onder ons ;-) (excuses voor het beeld, kreeg hem gwn niet scherp)

Afbeelding

Gisteren heb ik er Angel Eyes ingezet...geen Xenon BTW vind het echt stukken mooier...

Afbeelding

Nu moet ik nu op zoek naar een 2002 model bumper, iemand een adresje toevallig ?

Afbeelding

Vorige week heb ik ook deze 18 inch velgen eronder gelegd, er zit wel een opening tussen spatborden en banden, maar wil niet meer verlagen mede door het comfort verlies...

Afbeelding

Nog een foto...

Afbeelding

Ook andere achterlichten erin gezet een kofferbakstrip, vind dit laatste wel mooi als verlengde van de andere sierlijsten.

Afbeelding

Zo dat waren wat foto's die ik vanmiddag snel heb geschoten.

Wat moet er nog gebeuren en wie heeft advies, misschien moet ik dit stukje in een ander topic plaatsen, maar zet het nu maar ff hier:
- Andere voorbumper (2002 model?)
- Roestvorming / bobbeltjes rond schuifdak (verwijderen en spuiten neem ik aan?)

Wat zou ik nog graag willen op den duur
- Lederen interieur
- Chromen / metalen interieur lijsten
- Audio verbeteren...vind dit geluid echt te min (Buss Radio BMW)

Voor de rest laat ik hem lekker zo...niet teveel poespas.

Ik lees trouwens veel over dat SILVERVISIONS....zijn dat lampjes ? Wat is er zo speciaal aan? Zijn dat die Xenon-look lampjes die in halogeen koplamp gaan ?

Groetjes,
Jacques

JVH

Re: Mijn E39

Bericht door JVH » 02 mei 2010, 18:05

Ah dank je...die zitten volgens mij in de acherlichten, geen idee dat dat zo heette ;-)
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mei 2010, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 02 mei 2010, 18:07

Silvervision is de merknaam die Philips gebruikt.

JVH

Bericht door JVH » 06 mei 2010, 20:43

Ben dus intussentijd een beetje aan het rondneuzen voor een xenon look en heb vandaag een ander kleurtje voor mijn AE, rest volgt later..

FF een voorbeeld om contrast aan te tonen, helaas is het beeld niet al te scherp...$#^camera!

Afbeelding

Verdere updates volgen later...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”