Voorstellen
Voorstellen
Hallo
Mijn naam is Paul, en ben sinds afgelopen woensdag de trotse bezitter van een 316i.
Alleen liet hij me donderdag gelijk staan jammer genoeg.
Waarschijnlijk overleden oliepomp.
Even vervangen en dan weer genieten met volle teugen.
Groeten
Mijn naam is Paul, en ben sinds afgelopen woensdag de trotse bezitter van een 316i.
Alleen liet hij me donderdag gelijk staan jammer genoeg.
Waarschijnlijk overleden oliepomp.
Even vervangen en dan weer genieten met volle teugen.
Groeten
Re: Voorstellen
Welkom hier op het forum en ben benieuwd naar de foto's. En hoop dat je probleempje snel is verholpen zodat je weer kunt genieten van je Bimmer.
Lexus RX450h President Line
Welkom op het forum Paul, ik neem aan dat de reparatie onder garantie plaatsvindt?
Veel leesplezier hier en vooral veilige kilometers in je nieuwe Bimmer, foto's kun je ook later plaatsen in de showroom
Veel leesplezier hier en vooral veilige kilometers in je nieuwe Bimmer, foto's kun je ook later plaatsen in de showroom
Dacht dat het niet mogelijk was onder garantie.
Maar heb juridisch advies gevraagd en schijnt dat de verkoper toch voor de reparatie moet betalen.
Dus als het goed is wel.
Maar heb juridisch advies gevraagd en schijnt dat de verkoper toch voor de reparatie moet betalen.
Dus als het goed is wel.
Heb vandaag met de verkoper gebeld, maar hij wil van niks weten.
Maar even kijken hoe het afloopt.
Maar even kijken hoe het afloopt.
Heb je een garantiebewijs gekregen bij de aankoop van de verkoper want als dit niet zo is zal hij z'n voet dwars blijven zetten vrees ik :?
nee heb ik niet gekregen.
Ben zelf al aan het sleutelen geweest.
Carter en alles eronder vandaan.
Weinig kunnen vinden, dus alles weer gemonteerd en gevuld.
Nu is het bij de eerste keer starten nog steeds geen oliedruk, maar gelijk weer uit en weer starten is het goed.
Beetje vreemd.
Ben zelf al aan het sleutelen geweest.
Carter en alles eronder vandaan.
Weinig kunnen vinden, dus alles weer gemonteerd en gevuld.
Nu is het bij de eerste keer starten nog steeds geen oliedruk, maar gelijk weer uit en weer starten is het goed.
Beetje vreemd.
Beetje laat met dit bericht.
Maar de bmw rijd ondertussen weer als een zonnetje!
Maar de bmw rijd ondertussen weer als een zonnetje!