interieur reinigen met tapijtreiniger?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Boarder327

interieur reinigen met tapijtreiniger?

Bericht door Boarder327 » 25 apr 2010, 08:19

Hallo,ik meen dat ik op het forum ooit iets gelezen heb over het reinigen van het interieur met een tapijtreiniger.
Wie kan mij een paar tips geven over een eventueel model welke ik moet huren ,moet ik hier nog een speciaal spul bijvoegen voor te reinigen?Kan ik ook gewoon de bekleding op de deurkaarten reinigen of kan hierdoor de bekleding loslaten.

Mvgr Maurice

Hennep
Contacteer:

Re: interieur reinigen met tapijtreiniger?

Bericht door Hennep » 25 apr 2010, 19:43

Een tapijtreiniger is heel wat anders als een interieur reiniger. Een tapijtreiniger heeft een veel te brede zuigmond en is hierdoor voor interieurs niet geschikt. Als je een nat-droogzuiger huurt koop dan een flesje APC van poorboys. Spuit dit op de te behandelen delen en borstel het in met een zachte borstel. Daarna met de nat-droogzuiger met alleen lauw water de stof na behandelen eerst alles goed nat maken en daarna droogzuigen en eventueel nog even tegelijkertijd natsproeien. Doe dit wel op een warme dag zodat je de ramen open kunt zetten, je stoelen blijven ongeveer een dag nog vochtig.
Je kan ook bij mij langskomen voor een behandeling ik weet alleen niet waar je vandaan komt of het de moeite is voor je. Stuur maar een pb. Anders kun je eens kijken op het CC forum of er daar iemand in de buurt een shampooreller heeft en je wilt helpen.

Boarder327

Re: interieur reinigen met tapijtreiniger?

Bericht door Boarder327 » 26 apr 2010, 09:10

bedankt voor de tip,ik denk dat langskomen geen optie is ,ik kom uit zuid limburg.Ik ga eens bij een verhuurbedrijf kijken voor zo'n nat-droogzuiger.

groeten
Laatst gewijzigd door Gast op 26 apr 2010, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”