Spiksplinternieuw!
Spiksplinternieuw!
Hey, Spiksplinternieuw hier! Nico is de naam,Wonende te Vlaams Brabant(Belgie)
Ook nog geen ervaringen met bmw, heb al heel men leven met japanse wagens gereden.
Gisteren mezelf een e46 320d touring van 2002 aangeschaft, bijna full option(denk ik), het enige dat mankeert is navi en parkeersensors. Fotos volgen nog!
En nu ga ik het forum eens afschuimen!
Ook nog geen ervaringen met bmw, heb al heel men leven met japanse wagens gereden.
Gisteren mezelf een e46 320d touring van 2002 aangeschaft, bijna full option(denk ik), het enige dat mankeert is navi en parkeersensors. Fotos volgen nog!
En nu ga ik het forum eens afschuimen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Spiksplinternieuw!
Welkom Nico!
Idd, FO bestaat niet, simpelweg omdat de ene optie de andere soms uitsluit.
Idd, FO bestaat niet, simpelweg omdat de ene optie de andere soms uitsluit.
Oeps, sorry kerels. Heb mss wel wat overdreven... Denk dat het een business pack is.
Maar wel met de sportzetels, zijkanten zwart leer en het midden stof. Mooi...
Maar wel met de sportzetels, zijkanten zwart leer en het midden stof. Mooi...
Morgen ga ik hem halen, dus overmorgen fotos posten! Je moet er ook niet te veel van verwachten he, volledig origineel...
- bjornc
Morgen halen=Morgen foto's plaatsen (h)
De fotos...

Enne... Telefoon in de wagen!

Niet echt veel plannen, In ieder geval zwarte ruiten van achter en mettertijd een mooi 18tje eronder... Dat zal wel genoeg zijn.

Enne... Telefoon in de wagen!

Niet echt veel plannen, In ieder geval zwarte ruiten van achter en mettertijd een mooi 18tje eronder... Dat zal wel genoeg zijn.
- bjornc
Mooie wagen!
Heb je al gestemd voor het Touring model? Link in mijn onderschrift
In plaats van ruiten tinten, zou ik voor Sonniboys gaan, zie mijn showroom wat ik daarmee bedoel. (ook link in mijn onderschrift)
Deze kan je verwijderen wanneer je dat ook uitkomt.
Overigens, voor de achterste deuren moet je ze bij BMW kopen, voor de achterste raampjes, en de kofferklep bij Windesa.
Dan heb je zonneschermen met gelijke stof/motief/gatenpatroon. Kortom 1:1 gelijk.
Heb je al gestemd voor het Touring model? Link in mijn onderschrift
In plaats van ruiten tinten, zou ik voor Sonniboys gaan, zie mijn showroom wat ik daarmee bedoel. (ook link in mijn onderschrift)
Deze kan je verwijderen wanneer je dat ook uitkomt.
Overigens, voor de achterste deuren moet je ze bij BMW kopen, voor de achterste raampjes, en de kofferklep bij Windesa.
Dan heb je zonneschermen met gelijke stof/motief/gatenpatroon. Kortom 1:1 gelijk.