Maar even voorstellen.
De naam is kees en BMW is niet perse mijn merk.
Ik hou van een beetje vermogen, wegligging, uitstraling, en ik hou heel erg veel van achterwielaandrijving.
Dus wat koop je dan…. Mijn ondertussen 4e BMW
Het begon met een 530D uit 2001 handgeschakeld met powerbox en 18†M5 wielen. (helaas even geen foto`s van)
Die kon ik toen ruilen met een kennis voor een smetteloze E36 3.2 M3 coupe
En ja hier zijn wel foto`s van!
Klik even op de volgende link naar het BMW M registry om foto`s en info te bekijken:
http://www.bmwmregistry.com/detail.php?id=4300
Toen heb ik tussendoor nog een E34 325Tds gehad handgeschakeld vol leer en M bumpers. Maar dit was echt een budget bak met extreem hoge KM stand.
Wel een fijne auto!!
Daarna weer een tijdje ander auto`s gereden en sinds 2 weken in het bezit van een smetteloze
325 TDS Touring `98 handgeschakeld
100% Volledig origineel af fabriek niets verbouwd of vernadert
M3 bumper pakket
Sportfahrwerke M
Half leer sport int.
Zwarte hemel
Cosmos zwart
2 ton km gelopen
goed onderhouden
Helaas nog geen mooie foto`s van maar die komen er nog wel aan!

En hier nog 2 foto`s van de vorige eigenaar, deze wielen zitten er niet meer onder.

Wat wil ik aan de auto doen…. Niet zoveel want de gouden E36 regel is: “Less is moreâ€
Ik heb in ieder geval 2 nieuwe schokdempers voor nodig want die zijn op, verder is het onderstel als nieuw en de “sportfahrwerke M†is echt geweldig! Al is het niet echt een M3 onderstel het stuurt voor mijn gevoel net zo goed!
Verder is er een beetje stereo nodig maar dit zal allemaal op de originele plekken komen zodat het er origineel uit blijft zien.
Behalve de radio die vervang ik door mijn Alpine headunit wat indirect toch ook wel weer origineel is ïŠ
Koplamp lensen zijn vergeelt dus een keer andere origenel koplampen op de kop tikken met misschien xenon en heel misschien ccfl angeleyes maar weet nou niet of ik dat wel moet doen op zo`n originele auto.
En last but not least:
Velgen! Deze zijn heel erg mooi maar het kan veel mooier, 17 of 18 inch origineel BMW of van de duurdere merken als Hamann, schnitzer, etc.
Nou dat was m en nu ik toch aan het lullen ben:
Mijn broertje heeft ook een BMW maar dat zal in de ogen van BMW fanaten heiligschennis zijn…
E36 Coupe
Met Toyota 1JZ-GTE motor 2.5 twin turbo 6 cilinder. Met 380 pk op het vliegwiel.

Zoals je ziet geen straat auto maar een purpose build Drift Weapon!