Kabels inkorten, opnieuw strippen.
Dan solderen, en een krimpkous erom heen.
Let wel: voordat je gaat solderen moet je de krimpkous alvast op 1 van de 2 draden schuiven.
Als de kabels te kort zijn, moet je er een stukje kabel tussen zetten.
Je zou ook een nieuwe kabelboom kunnen plaatsen, maar dit is veel duurder natuurlijk.
Buitenom het feit dat het simpelweg meer werk is.
Het is natuurlijk wel de mooiste/beste oplossing, maar solderen hoeft ook geen probleem te zijn.
Zit toch helemaal links (bestuurderskant) onder in de voorbumper?
Daar zit de sensor in een bodemkapje geklikt (net voor het voorwiel), weet alleen niet cker of je er bij kan zonder je modderkuip een stukje weg te halen aan de voorzijde.
De sensorklik je in de kap en daarna de kabel op de sensor aansluiten. Tenminste zo zit het bij mij
Als je gaat demonteren moet je eerst de modderkuip aan de voorzijde weg halen/ weg kantelen.
Daarna zie je de luchtkokers voor de remkoeling en het onderplaatje waar de sensor in zit dacht ik.
Misschien dat je deze zelfs zonder de kuip weg te halen vanaf de onderzijde kan zien, maar mij staat bij dat de sensor niet "bloot"
onder de auto hangt.
Volgens mij zie je net onder het pijtje dus dat kleine schuine stukje van de uitsparing waar de sensor in zit??
Dus zit ie toch wel helemaal aan de onderkant.
ik loop ff naar me auto, moment dan kijk ik ff voor je.
Edit:
precies op het puntje van de pijl zie je de uitsparing. Das de uitsparing waar de temperatuursensor in valt.
Hij hangt dus wel degelijk onder de auto, maar beschermt doordat deze verzonken ligt.
Ik heb me daar in vergist. Ik heb namelijk een lamp vervangen in de bermstraler en heb dit gedaan vanaf de wielkant op de brug.
Dus bij mij ging het wiel er af en toen de kapjes, vandaar dat ik me vergistte.
Dus van onder af kan je em zo zien. Het is een soort antenne van rubber