new member

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
eef

new member

Bericht door eef » 02 apr 2010, 22:36

Hoi allemaal ik zal me even voorstellen.
ik ben een 41 jarige inwoner uit wehl wie af en toe wel eens wil luisteren naar de naam eef.
En ik ben sinds kort in het bezit van mijn eerste bmw,heb in mijn leven al erg veel auto"s gehad maar was eingelijk altijd een echte audi liefhebber.
Maar ben nu helemaal om,want wat rijd die bmw superrr.
Ik heb een 320 van 2002 let op met een kmstand van maar 58000km gekocht bij bloemenkamp bmw dealer,eerste eigenaar met de complete onderhoudhistorie erbij zowel in boekjes als uitgeprint.
De auto is zowel van binnen als buiten als onderkant vlekkeloos,zal nog wel eens foto"s plaatsen.
Ben erg blij met bmw portaal zo kom ik best veel te weten over mijn auto super.
Nou eh dat was mijn voorstelling,groet aan ieder

Leen
BimmerPortal Team

Re: new member

Bericht door Leen » 02 apr 2010, 23:55

Hallo Eef! welkom hier en veel lees plezier hier op het forum. En foto's zijn we hier dol op :~ . Verder wens ik je heel veel veilige en plezierige kilometers met je BMW.
Lexus RX450h President Line

Fabian79

Re: new member

Bericht door Fabian79 » 03 apr 2010, 05:27

Welkom hier eef,

goede keuze gemaakt, al moet ik zeggen dat ik de audi's van 2004-2007 ook heel erg mooi vind.
Nadeel vind ik dat het gevoel een beetje uit deze auto's weggevloeid is. De oudere series hadden dat in mijn ogen veel meer.
Maar je gaat nu weer volop genieten van de e46. Het is en blijft een heerlijke auto om meet te rijden. En niet geheel onbelangrijk het ziet er niet echt verkeerd uit :+
Spoiler: Laat zien
en het e46 dashboard is niet te evenaren door de concurrenten :+
Heb je misschien nog een fotootje van je nieuwe aanwinst?
Foto's plaatsen doe je zo http://www.bmwportal.nl//diy-hoe-post-i ... t9391.html

Veel post en leesplezier.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”