Heatshield monteren bij Mtech-2??

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Moonbase

Heatshield monteren bij Mtech-2??

Bericht door Moonbase » 27 mar 2010, 19:25

Ik ben vandaag begonnen aan het vervangen van m'n achterbumper door een Mtech-2 versie. Nu zat er op de oude bumper (pre-facelift) een heatshield boven de uitlaat gemonteerd. Moet deze ook mee overgezet worden naar de nieuwe Mtech-2 bumper?? Het gaat om het rood omkaderde stalen plaatje.

Afbeelding

Moonbase

Re: Heatshield monteren bij Mtech-2??

Bericht door Moonbase » 28 mar 2010, 12:49

Iemand al eens een Mtech-2 achterbumper gemonteerd? Dat zal toch wel :) Heb je toen ook een heatshield boven de uitlaat gemonteerd? Ik wil dit graag weten want dan kan ik m'n achterbumper verder in elkaar zetten en monteren.

Dus: wel of niet een heatshield monteren boven de uitlaat bij een Mtech-2 achterbumper??

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 28 mar 2010, 13:54

Ik heb dan wel geen ervaring met een m-tech 2 bumper, en of daar wel of geen hitteschild op hoort,
maar ik zou gewoon proberen om hem over te zetten. Dat kan in ieder geval geen kwaad, en door zonder hitteschild te rijden kan je bumper beschadigd raken. Als je het passend kan maken gewoon doen :)

kaasplank

Bericht door kaasplank » 28 mar 2010, 14:28

het lijkt me dat wanneer er op je nieuwe bumper hetzelfde soort bevestigingsmiddelen zitten voor het hitteschild als op je oude bumper dat er dan inderdaad een hitteschild op moet.
OEM wordt overgewaardeerd :P | Mijn hok

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 30 mar 2010, 21:08

Moonbase schreef:Iemand al eens een Mtech-2 achterbumper gemonteerd?
Dus: wel of niet een heatshield monteren boven de uitlaat bij een Mtech-2 achterbumper??
Nog niet,als goed is volgende week,maar dan bij een diesel.
Maar zo te zien kun je dat hitte schild zo overzetten,het zit nl alleen op de bumperbalk geklemt en die gebruik je weer onder de M tech bumper.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”