Ik ben Mike (ook wel GsnIet op menig forum) woon in NH en ben vader van 2 kids , man van me vrouw en baasje van me 2 amstaffs
Ik ben voorheen ook wel actief geweest op het e36forum , alleen is om de een of andere reden me account stuk/weg/whatever.
Geeft nix want inmiddels heb ik een andere wagen en stel ik me hier gewoon op nieuw voor
Voorheen reed ik in een 328i sedan en heb daar de nodige leuke kms mee gemaakt:

Helaas had deze auto een beetje last van het roest virus op de achterschermen en later bleek ook op de dorpels en dus werdt de keus voor ons om iets groter te gaan makkelijk.
Momenteel rijd ik in een 328iT uit 1995.
De auto is voorzien van een automatische transmissie, volleder electrisch interieur, 4x electrische ramen , electrische/verwarmde buitenspiegels , electrisch schuif/kanteldak en een digitale airco/klimatcontrol.
Ik moet zeggen aangezien dit me eerste automaat is (in bezit) dat ik het heerlijk vind rijden ! Lekker lui en relaxed tuffen , maar toch erg rap met acceleratie als het nodig is in de sportstand
Ik ben zeker nog wel wat van plan met de wagen maar dat zien jullie wel in het showroom of project topic.
Me broertjes 325i is afgeschreven en ik heb daar al aardig wat kleine upgrades van kunnen pakken :>
Genoeg gelul , hier de auto