GSnIet <> Mike328iT

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
328iT

GSnIet <> Mike328iT

Bericht door 328iT » 21 mar 2010, 16:39

Hallo :zwaai:

Ik ben Mike (ook wel GsnIet op menig forum) woon in NH en ben vader van 2 kids , man van me vrouw en baasje van me 2 amstaffs :W

Ik ben voorheen ook wel actief geweest op het e36forum , alleen is om de een of andere reden me account stuk/weg/whatever.

Geeft nix want inmiddels heb ik een andere wagen en stel ik me hier gewoon op nieuw voor ;)

Voorheen reed ik in een 328i sedan en heb daar de nodige leuke kms mee gemaakt:

Afbeelding

Helaas had deze auto een beetje last van het roest virus op de achterschermen en later bleek ook op de dorpels en dus werdt de keus voor ons om iets groter te gaan makkelijk.

Momenteel rijd ik in een 328iT uit 1995.
De auto is voorzien van een automatische transmissie, volleder electrisch interieur, 4x electrische ramen , electrische/verwarmde buitenspiegels , electrisch schuif/kanteldak en een digitale airco/klimatcontrol.
Ik moet zeggen aangezien dit me eerste automaat is (in bezit) dat ik het heerlijk vind rijden ! Lekker lui en relaxed tuffen , maar toch erg rap met acceleratie als het nodig is in de sportstand :amen: .
Ik ben zeker nog wel wat van plan met de wagen maar dat zien jullie wel in het showroom of project topic.
Me broertjes 325i is afgeschreven en ik heb daar al aardig wat kleine upgrades van kunnen pakken :>
Genoeg gelul , hier de auto :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: GSnIet <> Mike328iT

Bericht door bjornc » 21 mar 2010, 17:28

Welkom Mike!

Al gestemd voor het Touring model?
Wat zijn de plannen met de radio?

328iT

Bericht door 328iT » 21 mar 2010, 17:35

Radio ..hmm liefst zou ik zo'n bmw busines cd43 hebben :love:
Afbeelding

Maja die zijn nogal schaars en vooral prijzig x|
Dus voor de time beeing heb ik een of ander tjaptjoi merk gevonden die ook wel iets oem oogt.
Maja de vrouw wil weer dvd etc ...en dat hele bassbox verhaal heb ik in de sedan ook al is gehad (mtx wel knallen btw :P) dus het staat nog open ter discussie.
Laatst gewijzigd door Gast op 21 mar 2010, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Richy

Bericht door Richy » 21 mar 2010, 21:36

Hey Mike!

Welkom hier! En wauw!! Mooie touring zeg! En vooral aardig vol in de opties! Leuk om te zien die elektrisch verstelbare stoelen!!
Zie je niet veel! Heb ze zelf toevallig ook.. achteraf ingebouwd! Waarom? Gewoon, omdat het kan haha :P

Ben ook van de originele look! Heb zelf ook de CD43. Dat maakt het dashboardplaatje gewoon compleet! Vooral als je ook een volle OBC en digitale Airco hebt! Paradise by the dashboard light :~

Ben erg benieuwd naar je verdere plannen! Kan al raden dat je óf je bumpers gaat spuiten in kleur óf mischien wel een M-tech setje gaat plaatsen ;D

Dat zou je wagen echt mooi afmaken 8)

Veel veilige km gewenst!!

Gr. Richy ;)

328iT

Bericht door 328iT » 21 mar 2010, 22:54

Tnxs Richie ..en ik denk zomaar dat je er niet ver vanaf zit ;)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”