Silver Shadow " Eibach sportline of toch iets anders "
Re: Silver Shadow + Xenon + Velgen + Led
Mooi mooi mooi, LED's verfrissen de auto echt. Vond ik bij mij toen al na plaatsen van mn eigen LED's
Nice hoor.
Nu wat vaker remmen om de mooie lampjes te laten zien? :>
Nu wat vaker remmen om de mooie lampjes te laten zien? :>
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- Silver Shadow
Het is de mooiste kleurOpt1mus schreef:Mac schreef:mooi geworden hoor! Staat echt heel erg mooi bij die kleur!
![]()
![]()
Staat netjes Jeroen!

Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Nou, ik heb bij mijn eigen auto de originele achterlichten ook vervangen door LED units, verjoningskuurtjeSilver Shadow schreef: Maar couper eigen led's vertel ?

- Silver Shadow
Ik begrijp hem. Ja ben ook erg tevreden met deze update. Ik had eerst de smoke uitvoering geprobeerd maar vond die niet zo netjes staan bij mijn uitvoering.
Laatst gewijzigd door Farl op 14 mar 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
- Silver Shadow
Re: Silver Shadow " nieuwe draagarmen "
Liefhebbers,
Upje op pag. 1
Greets
Upje op pag. 1
Greets

- Silver Shadow
Silver Shadow " Opzoek naar verlaging "
Beste Liefhebber's
Tijdens het surfen op i-net viel mijn oog op een setje Eibach sportline veren.
Iemand die hier ervaringen heeft met deze set ?
Ik hooor het graag van jullie en alvast bedankt voor het meedenken
Greets
Tijdens het surfen op i-net viel mijn oog op een setje Eibach sportline veren.
Iemand die hier ervaringen heeft met deze set ?
Ik hooor het graag van jullie en alvast bedankt voor het meedenken
Greets
Re: Silver Shadow " Eibach sportline of toch iets anders "
Prima set, maar vergeet dan niet om ook de dempers te vervangen/vernieuwen. Neem anders eens kijkje in Martisnl (?) zijn Showroom, dan zul je zien dat een Pro kit ook erg geslaagd is!
Met een sportline zal die er lekker aggressief uitzien.. Ik las dat je op zoek was naar een alpina breedset. (In het aangeboden topic staat er een setje te koop
)

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Mooie coupé heb je!
Sportline is naar mijn idee net iets te laag, maar je zou het kunnen proberen.
Zoals Daniël al terecht zei: neem anders eens een kijkje in mijn showroom, ik heb pas geleden een Eibach Pro-Kit geïnstalleerd op mijn TiAg coupé.
Sportline is naar mijn idee net iets te laag, maar je zou het kunnen proberen.
Zoals Daniël al terecht zei: neem anders eens een kijkje in mijn showroom, ik heb pas geleden een Eibach Pro-Kit geïnstalleerd op mijn TiAg coupé.
Ik zou voor de pro-kit gaan of anders een schroefset, als je zo laag gaat wil je hem ook iets stugger anders ga je geheid vaak aan de grond komen.
- Silver Shadow
Thanks trouwe leden voor de reactie's tot nu toe.
@daniel, Bedankt voor je reactie ook jij bent nog stevig opzoek naar een set of heb je die al liggen ?
@ Mantisnl, ik heb even de Showroom bekeken. Ik vind hem toch vrij low aan de grond liggen moet ik zeggen. Misschien ook een beetje gezichtbedrog door de foto.
@ Grif, ja ik zat ook te denken of een pro-kit of anders een schroefset. Vind die gaten boven me wielen nu toch iets te groot haha. Moet wel zeggen dat schroefsets wat meer aan de prijs zijn als je een beetje een goed merk eronder wilt.
En ja die Alpina set zag ik inderdaad staan bij aangeboden al is die iets boven mijn budget helaas haha
Thanks
@daniel, Bedankt voor je reactie ook jij bent nog stevig opzoek naar een set of heb je die al liggen ?
@ Mantisnl, ik heb even de Showroom bekeken. Ik vind hem toch vrij low aan de grond liggen moet ik zeggen. Misschien ook een beetje gezichtbedrog door de foto.
@ Grif, ja ik zat ook te denken of een pro-kit of anders een schroefset. Vind die gaten boven me wielen nu toch iets te groot haha. Moet wel zeggen dat schroefsets wat meer aan de prijs zijn als je een beetje een goed merk eronder wilt.
En ja die Alpina set zag ik inderdaad staan bij aangeboden al is die iets boven mijn budget helaas haha
Thanks

Een schroefset is niet per se noodzakelijk, maar ik zou zo'n sportline alleen monteren op stuggere dempers, dus je zou ook je dempers allemaal voor stuggere exemplaren kunnen vervangen, maar dan zit je al richting schroefset prijzen en dan heb je net even iets meer controle.Silver Shadow schreef:@ Grif, ja ik zat ook te denken of een pro-kit of anders een schroefset. Vind die gaten boven me wielen nu toch iets te groot haha. Moet wel zeggen dat schroefsets wat meer aan de prijs zijn als je een beetje een goed merk eronder wilt.
Als je voor een schroefset gaat zou ik wel voor een wat duurdere gaan, ik heb zelf de KW V2 en die is gewoon nog heerlijk comfortabel, maar wel stug genoeg om lekker laag te kunnen rijden. De perfecte compromis wat mij betreft, maar niet echt heel goedkoop...
Klopt, er is wel ietwat gezichtsbedrog. En de ondergrond waarop de auto is wat ongelijk waardoor je ook een vertekend beeld krijgt@ Mantisnl, ik heb even de Showroom bekeken. Ik vind hem toch vrij low aan de grond liggen moet ik zeggen. Misschien ook een beetje gezichtbedrog door de foto.

Deze foto is het beste, je ziet dat de bovenkant van de banden ongeveer gelijk zijn aan de spatborden.
Dat vind ik persoonlijk het mooiste

- Silver Shadow
Inderdaad bedankt iig voor je voorbeeld. Foto's zeggen over het algemeen meer als woorden he 

Laatst gewijzigd door Gast op 18 mar 2010, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren