Denk dat Telly zijn winterbanden niet wou gaan gebruiken die dag. De 19" zijn de zomerwielen, wellicht dat die banden al bijna op waren
Beetje Driften...
Re: Beetje Driften... Foto's 13 maart!
Hopla!
Denk dat Telly zijn winterbanden niet wou gaan gebruiken die dag. De 19" zijn de zomerwielen, wellicht dat die banden al bijna op waren
. Maar heel gaaf zeg!
Lijkt mij ook erg gaaf! Alleen tja .. Automaat hé 
Ja klopt! Was productdag van BMW Nederland.

Ah, heb je ook nog bij het driften staan kijken? Of mee kunnen rijden? Stonden daar die rode e36 niet voor klaar? Of had dat niets met de dag te maken?
Reden trouwens aardig wat leuke bmw's rond die dag.
Reden trouwens aardig wat leuke bmw's rond die dag.
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 14 mar 2010, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Daniël schreef:Hopla!
Zo is het inderdaad.Daniël schreef: Denk dat Telly zijn winterbanden niet wou gaan gebruiken die dag. De 19" zijn de zomerwielen, wellicht dat die banden al bijna op waren. Maar heel gaaf zeg!
Lijkt mij ook erg gaaf! Alleen tja .. Automaat hé
Met automaat zou mogelijk moeten zijn, maar makkelijk is het denk ik niet.
Zelf schakelen en in zijn twee zetten. Daarbij komt ook nog dat je geen sper diff hebt. Maakt het allemaal een stuk lastiger.
Ja klopt ik heb je nog bezig gezien rond een uurtje of 14! Helaas geen foto;s gemaakt waar je op staat x|
Wij konden dus meerijden met die BMW's van Molenaar
Wel supervet hoe die gasten dat doen 
Jou ging het ook goed af
Die Pontiacs wat minder haha 
Wij konden dus meerijden met die BMW's van Molenaar
Jou ging het ook goed af
Nog een fotootje van de bandjes.
Zijn Michelin pilot sport ps2 in de maat 255/35 19".
Rechts was al redelijk op en links had nog wel aardig wat profiel.
Na het driften is rechts goed op en links is aardig in de buurt van rechts gekomen
Rechts:

Links:

Het wordt dus tijd voor de nieuwe rakkers:
Toch een klein idee hoe het er aan toe gaat:
Zijn Michelin pilot sport ps2 in de maat 255/35 19".
Rechts was al redelijk op en links had nog wel aardig wat profiel.
Na het driften is rechts goed op en links is aardig in de buurt van rechts gekomen
Rechts:

Links:

Het wordt dus tijd voor de nieuwe rakkers:
- Spoiler: Laat zien
Toch een klein idee hoe het er aan toe gaat:
-
Mac
Wow geweldig
supermooie foto's man! Filmpje is ook leuk om te zien... lekker gespannen bekkie heb je daar ;D
Hoe lang heeft de dag geduurt?
Die bandjes zijn wel goed op zeg
kun je tenminste met een gerust hart weer nieuwe kopen 
Hoe lang heeft de dag geduurt?
Die bandjes zijn wel goed op zeg
Heheh, je moet ook niet in de spiegel kijken
Was lekker geconcentreerd bezig... Het is ook best inspannend werk. Ze hadden een leuk parcours uitstaan die ook niet al te makkelijk was. En je bent je ook aardig tegen de zijwaartse krachten aan het verzetten. Een kuipstoeltje zou wel geholpen hebben.
Dit was een halve driftdag met eigen auto. Briefing begint om 13:30 en dan rond 14:00 rijd je naar de baan. Dan vrij driften tot 17:00. Persoonlijk vind ik die 3 uurtjes net mooi genoeg om met je eigen auto te doen. Daarbij ben je niet de hele tijd aan het driften, je moet af en toe even in een rij wachten op je voorgangers...
Was lekker geconcentreerd bezig... Het is ook best inspannend werk. Ze hadden een leuk parcours uitstaan die ook niet al te makkelijk was. En je bent je ook aardig tegen de zijwaartse krachten aan het verzetten. Een kuipstoeltje zou wel geholpen hebben.
Dit was een halve driftdag met eigen auto. Briefing begint om 13:30 en dan rond 14:00 rijd je naar de baan. Dan vrij driften tot 17:00. Persoonlijk vind ik die 3 uurtjes net mooi genoeg om met je eigen auto te doen. Daarbij ben je niet de hele tijd aan het driften, je moet af en toe even in een rij wachten op je voorgangers...
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 14 mar 2010, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mac
pwa.... das best nog wel lang! Dan ben je ook wel gaar na zo'n eerste keer. Veel indrukken natuurlijk, adrenaline die door je aderen giert :>
Dan is even wachten denk ik niet erg, maar een welkome rust om even op adem te komen.
1:3 is ook eem behoorlijke prestatie trouwens
Dan is even wachten denk ik niet erg, maar een welkome rust om even op adem te komen.
1:3 is ook eem behoorlijke prestatie trouwens
Mooi filmpje!
De M3 gebruiken waar voor die (onder anderen) bedoeld is! |p
De M3 gebruiken waar voor die (onder anderen) bedoeld is! |p
-
bmw-325-coupe
beetje driften en spelen is altijd leuk
maar ik von dat het met mijn e36 makkelijker ging dan met me e46
en daar komt bij banden zijn nog steeds duur en om iedere keer weer die rubbers te vervangen van de draagarmen en diff is ook niet alles blijf aan het werk om plezier te kunnen maken..
maar ik von dat het met mijn e36 makkelijker ging dan met me e46
en daar komt bij banden zijn nog steeds duur en om iedere keer weer die rubbers te vervangen van de draagarmen en diff is ook niet alles blijf aan het werk om plezier te kunnen maken..
Beetje kosten zitten er inderdaad wel aan verbonden.
Voordeel is dat ik een hoop zelf kan met behulp van een maat van me die bij een garage werkt.
Daar staan ook genoeg versleten banden in verschillende maten die nog prima voor driften gebruikt kunnen worden
Verschil tussen e36 en e46 kan ik niet over oordelen, heb nooit gedrift met een e36.
Wel is het driften met de e46 M3 redelijk makkelijk door de overvloed aan vermogen en de redelijk strakke sturing.
Daarbij zit er onder mijn M een eibach set wat er toch voor zorgt dat hij niet al teveel duikt in bochten. Met een goede schroefset zal dit wel helemaal top zijn.
Voordeel is dat ik een hoop zelf kan met behulp van een maat van me die bij een garage werkt.
Daar staan ook genoeg versleten banden in verschillende maten die nog prima voor driften gebruikt kunnen worden
Verschil tussen e36 en e46 kan ik niet over oordelen, heb nooit gedrift met een e36.
Wel is het driften met de e46 M3 redelijk makkelijk door de overvloed aan vermogen en de redelijk strakke sturing.
Daarbij zit er onder mijn M een eibach set wat er toch voor zorgt dat hij niet al teveel duikt in bochten. Met een goede schroefset zal dit wel helemaal top zijn.
idd.. geweldig!
mooie foto's en filmpjes.. maarre.. die bandjes zijn niet goedkoop.. 
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK