Mijn laatste optische mod voor het jaar is onderweg, en dan ga ik in stijl dit jaar afsluiten..
Vervolgens ga ik een groot aantal technische zaken aanpakken zodat de auto verder ook weer helemaal fris is, niet dat de wagen nu rot is.. maar het kan altijd beter!
- Nieuwe banden voor me zomervelgen, me huidige zijn op en achter ligt een hakkie takkie merk op in de verkeerde maat

- Compleet nieuw onderstel, zat eerst te twijfelen over een eibach pro kit maar besloten toch het geheel te vervangen.. wat het word nog geen idee maar hij gaat tevens omlaag!
- Nieuwe draagarmen en rubbers aan de voorzijde, gezien ander onderstel dat ook meteen vernieuwen
- Nieuwe remmerij voorzijde, omdat het kan

- Inspectie II icm TÜV, volgens het boekje en OBC heeft hij een inspectie I nodig maar wil ook aantal vloeistoffen vers hebben en dan komt de Inspectie II beter uit
Als mensen nog handige aanvullingen hebben wat ik meteen mee kan pakken laat het me weten, alles is uiteraard welkom
Verder heb ik voor 2010 ook al een verlanglijstje met modjes, echter ga ik hier nog niks over zeggen... behalve dat ik er denk ik geen negatieve reacties op ga krijgen