@ bofkont Dankje, uhm gelukkig wel, want ik zou nou nooit willen dat ik iemand tegen kom met een auto die gewoon precies op die van mij lijkt eerlijk gezegt.. OEM is zo gewoon
@320driver Klopt helemaal, haha bedankt. je hebt trouwens een dikke coupe nooit zien rijden? Maar waar zag je mij rijden? Ik zal trouwens wel eens een showroom maken:duim: Want heb helaas ook slecht nieuws te melden over de bmw ;( Er komen waarschijnlijk zwarte knipperlichten in, dan neem ik die tip gelijk mee. Want mijn smd angeleyes ringen zijn binnen maar het weer is nou niet zo om het in te bouwen.. (|
@bjornc Thanks uhm ja in het echt ziet de bumper er wel mooier uit dan op de fotos hoor. Omdat hij in twee delen eruit ziet lijkt het een soort ''cupdiffusór'' die eronder geschroeft zit maar dat is niet zo is 1 geheel en de bumper past 100%..
De crx heb ik bijna van stock naar dit opgebouwt
@Fabian79 Dat vind ik nou juist net ff de coupe dikker maken, jou auto is trouwens ook erg mooi. Nou weet ik zeker dat het zwart/rode led achterlichten worden ipv zwart/wit staat er mooi op een zwarte auto..
@Leen Haha nee inderdaad mooi kleurtje op je coupe

Dit was ook mijn twee de crx..
@bmwpeter Bedankt Peter ben ik stiekem ook wel..