Eibach pro-kit VS M-tech veren
-
Marcie Marc
Eibach pro-kit VS M-tech veren
Hoi allemaal,
Ik zit er sterk aan te denken mijn 325Ci een stukje te verlagen. Nu is mijn vraag zijn er hier mensen die het verschil kunnen aangeven in origineel BMW verlagingsveren (M-Tech) en Eibach pro kit.
Ik wil de auto ABSOLUUT comfortabel houden, met dagelijks verkeer, drempels etc.
Hier een aantal vragen:
- Welke van de 2 zal comfortabeler zijn?
- Beide een goede keus eventueel icm Koni FSD dempers? (Eibach matcht na het een en ander gelezen te hebben volgens mij goed)
- M-Tech veren welk fabrikaat is dit? neem aan dat deze niet zelf door BMW worden gemaakt maar bv. door H&R, Eibach etc.
Zou graag al jullie meningen,ervaringen etc horen!
Ik zit er sterk aan te denken mijn 325Ci een stukje te verlagen. Nu is mijn vraag zijn er hier mensen die het verschil kunnen aangeven in origineel BMW verlagingsveren (M-Tech) en Eibach pro kit.
Ik wil de auto ABSOLUUT comfortabel houden, met dagelijks verkeer, drempels etc.
Hier een aantal vragen:
- Welke van de 2 zal comfortabeler zijn?
- Beide een goede keus eventueel icm Koni FSD dempers? (Eibach matcht na het een en ander gelezen te hebben volgens mij goed)
- M-Tech veren welk fabrikaat is dit? neem aan dat deze niet zelf door BMW worden gemaakt maar bv. door H&R, Eibach etc.
Zou graag al jullie meningen,ervaringen etc horen!
Re: Eibach pro-kit VS M-tech veren
Ik ben van M-tech naar een Eibach Pro-kit gegaan (eigenlijk AC-schnitzer maar dit komt op hetzelfde neer). Je merkt er qua comfort nagenoeg niks van, dus dat is volkomen safe!! Gewoon doen! FSD dempers heb ik geen ervaring mee..
Het verschil is dat de Pro-Kit nog een tikkeltje meer verlaagd dan de M-tech veren.
Qua comfort schijnt het niet veel te schelen, al kan ik dit niet bevestigen gezien ik nooit met M-tech veren gereden heb.
Hetgeen waar je dus uit moet kiezen zijn de looks van M-tech vs. Pro-Kit.
Qua comfort schijnt het niet veel te schelen, al kan ik dit niet bevestigen gezien ik nooit met M-tech veren gereden heb.
Hetgeen waar je dus uit moet kiezen zijn de looks van M-tech vs. Pro-Kit.
Ik ben ook van M-tech veren naar Eibach veren gegaan en ik merk bijna geen verschil qua comfort. Het lijkt zelfs alsof de Eibach minder "klappert" op kinderkopjes.
Het enigste verschil in rijervaring is dat hij voor wat lager ligt en bij extreme drempels moet je wat meer oppassen. Maar je kan de drempels wel gewoon nemen op de snelheid waarvoor ze zijn gemaakt, dus niet veel harder, wat ik vroeger nog wat beter kon.
Verder ben ik super tevreden met de Eibach Pro veren.
Het enigste verschil in rijervaring is dat hij voor wat lager ligt en bij extreme drempels moet je wat meer oppassen. Maar je kan de drempels wel gewoon nemen op de snelheid waarvoor ze zijn gemaakt, dus niet veel harder, wat ik vroeger nog wat beter kon.
Verder ben ik super tevreden met de Eibach Pro veren.
Inderdaad, bij hoge drempels moet je je aan de daar geldende snelheid houden. Maar uiteindelijk is dat ook gewoon beter voor je onderstel, dus dat vind ik helemaal geen probleem.
Zijn er mensen die foto's hebben? van Voor en Na bedoel ik dan..?
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Ik meen mij te herinneren dat er iemand vandaag zijn mveren ging omzetten naar eibach 

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
-
Marcie Marc
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig naar jouw bevindingen, aangezien je heel goed en snel achter elkaar de 2 verschillende veren met elkaar kunt vergelijken.
Wil je jouw op en aanmerkingen hier posten ajb?
Wil je jouw op en aanmerkingen hier posten ajb?
Laatst gewijzigd door Gast op 03 mar 2010, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ff iets naar boven en dan klik = foto'sIk ben ook van M-tech veren naar Eibach veren gegaan
-
Marcie Marc
En hoe bevalt het?richel88 schreef:Ik meen mij te herinneren dat er iemand vandaag zijn mveren ging omzetten naar eibach